اعزام 300 دانش آموز لرستانی به پیاده روی اربعین در قالب طرح دار حبیب


ساعت: 10:01
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892496

کریمی گفت: 300 دانش آموز لرستانی در قالب طرح زنجیره حبیب برای مراسم پیاده روی اربعین اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار کرد: همه ساله در ایام اربعین تعدادی دانشجو به عنوان خادم به زائران اربعین در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین اعزام می شوند و امسال بیش از 300 دانشجو از دانشگاه های مختلف. به این مراسم اعزام می شوند.

وی افزود: این تعداد دانش آموز در قالب طرح دار مادر حبیب به مراسم اربعین اعزام می شوند و خدمات لازم را به زائران ارائه می کنند تا این دانش آموزان برای ارائه خدمات به زائران بسته و بسته هایی در کوله پشتی خود داشته باشند. زائران تصمیم می گیرند .

رئیس بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: البته تمهیداتی اندیشیده شده تا این دانش آموزان پس از عبور از برخی از عمودها کوله ها را بارگیری کرده و در اختیار زائران قرار دهند.

کریمی تصریح کرد: با توجه به اینکه این سفر در دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا انجام نشد، امسال قرار است با کمک دانش آموزان خدمات بیشتری ارائه شود که علاوه بر خدمات رسانی به طلاب در کربلا و نجف قرار است در موکب به دانش آموزان خدمات رسانی شود و در استان موکب خدمات درمانی از طریق جهادگران در این منطقه برگزار و خدمات لازم به زائران ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید