اعزام 7 کاروان دانشجویی از استان سمنان به عتبات عالیات


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806449

در قالب بیست و دومین دوره دیپلم دانشجویی برگزار می شود.

رئیس نهاد حاکمیتی دانشگاه سمنان از اعزام 7 کاروان دانشجویی به عتبات از دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: این کاروان ها در قالب 2 کاروان زمینی و 5 کاروان هوایی است که از این تعداد 3 کاروان ویژه دختران مجرد و متاهل است. 4 کاروان پسر مجرد و متاهل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین ذوالفقاری رئیس نهاد حاکمیتی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اعزام کاروان های بورسیه دانشجویی گفت: امسال بیست و دومین دوره اعزام دانشجویان از استان سمنان به بورسیه ارائه می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه ثبت نام مدارک تحصیلی به صورت رسمی از 14 بهمن ماه آغاز شده است، افزود: ثبت نام مدارک تحصیلی تنها از طریق درگاه سایت لبیک به آدرس www.labbayk.ir از 14 بهمن ماه آغاز شده و تا 20 بهمن ماه ادامه دارد.

رئیس نهاد حاکمیتی دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه اعزام تنها پس از گزینش در قرعه کشی انجام می شود، گفت: در بیست و سومین دوره قرعه کشی باخمن به صورت متمرکز برگزار و دانشجویان اعلام خواهند شد.

وی با اشاره به تاریخ و نحوه اعزام دانشجویان خاطرنشان کرد: اعزام این دانشجویان از اول اسفندماه آغاز و تا دهم فروردین ادامه دارد و نمازگزاران عزیز می توانند نسبت به انتخاب تاریخ ثبت نام خود اقدام کنند.

ذوالفقاری از اعزام 7 کاروان دانشجویی از دانشگاه سمنان به عتبات خبر داد و گفت: این کاروان ها در قالب 2 کاروان زمینی و 5 کاروان هوایی است که 3 کاروان دختر مجرد و متاهل و 4 کاروان پسر مجرد و متاهل است. .

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه کاروان هوایی بین 8 تا 9 میلیون تن و زمین از 4.5 تا 5 میلیون تن متغیر است، تصریح کرد: با توجه به هزینه های سفر، دستگاه حاکمیت تسهیلاتی را در قالب قرض الحسنه در نظر گرفته است. – تسهیلات اعتباری پردرآمد حسنا برای کاروان های هوایی 6 میلیون تنی و کاروان های زمینی 3 میلیون تنی اعطا می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان می توانند در این سفر همراه داشته باشند، گفت: با پیگیری های انجام شده از همراهان این دانشجویان، به همین میزان خدمات بانکی در نظر گرفته شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دانشجویان در حال خدمت سربازی نباید وثیقه بگذارند، گفت: طبق هماهنگی دستگاه حاکمیتی با سازمان مردم نهاد، اعزام دانشجویان خارج از خدمت نباید وثیقه بگذارند و با دریافت نامه از دانشگاه حذف خواهند شد. شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید