مردم فقط با کاروان های حج و زیارت به عتبات عالیات سفر می کنند

ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789285

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان تاکید کرد؛

محمود عرب نژاد گفت: مردم برای سفر به عتبات عالیات باید به کاروان های سازمان حج و زیارت سفر کنند چرا که هم اکنون تعدادی دلالان و فرصت طلبان به استان آمده اند و تبلیغ می کنند که نمازگزار را به پایین تری اعزام می کنند. هزینه. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود عرب نژاد در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به پیگیری های سازمان حج و زیارت برای از سرگیری سفر به عتبات عالیات گفت: در آبان ماه انجام شد.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: تمامی ادارات و شرکت های زیارتی می توانند با رعایت دستورالعمل های سازمان حج و عبادت نسبت به ثبت نام و اعزام زائران به عتبات عالیات اقدام کنند. در کرمان شرکت مرکزی کارگزاران شرایط سازمان را پذیرفت.

وی گفت: شرکت هواپیمایی ماهان تا 26 آبان 180 نمازگزار را از کرمان جابجا کرده است و پس از آن 200 نمازگزار هر چهارشنبه برای زیارت عتبات عالیات اعزام می شوند و انشاالله این روند ادامه خواهد داشت.

عرب نژاد تاکید کرد: مردم برای سفر به عتبات عالیات باید همراه با کاروان های حج و سازمان زیارت سفر کنند چرا که هم اکنون تعدادی از دلالان و فرصت طلبان به استان آمده اند و اعلام کرده اند با قیمت کمتر نمازگزاران را اعزام می کنند.

مدیرکل عتبات عالیات استان کرمان گفت: این کاروان ها فاقد عناصری مانند بیمه کافی، مسائل فرهنگی، اقدامات هلال احمر و امنیت در عراق هستند و اگر برای زائران ایرانی در عراق اتفاقی بیفتد، فردی بازداشت می شود. ندانستن این مسائل لذا از مردم خواهشمندیم به این سوالات توجه داشته باشند و اگر سوالی داشتند از ما بپرسند و در قالب کاروان به حج و سازمان زیارت بفرستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید