اعضای شوراهای مجوز نمایش و تئاتر معرفی شدند

ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780479

مدیرکل نظارت بر اکران و اکران فیلم گفت: نکات صدور پروانه ساخت و اکران تا پایان هفته جاری ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر اکران و اکران فیلم در جمع اعضای شورای پروانه ساخت و اکران گفت: تولید اعم از سینمایی و غیرسینمایی تا پایان هفته جاری مشخص می شود.

مدیرکل نظارت بر اکران و اکران فیلم ها با بیان اینکه بیش از 60 درصد فیلم های بازبینی شده دارای پروانه نمایش هستند، افزود: فیلم هایی که تاکنون برای آن ها درخواست داده اند پروانه نمایش دارند و مشکلی وجود ندارد. این رابطه وی ادامه داد: پروانه ساخت نیز صادر شده است، البته چندین سری متقاضی پروانه ساخت و بررسی فیلم داریم که با روی کار آمدن هیئت جدید اعلام می شود.

فرج گفت: در سال های اخیر وقفه ای دو یا سه هفته ای یا بیشتر در زمان جابجایی اعضای هیئت مدیره تا معرفی اعضای جدید ایجاد شده است.

مدیرکل نظارت بر اکران و نمایش فیلم در نهایت تعداد اعضای هیات مدیره را نیز بیان کرد: تعداد اعضای هیات مدیره فیلم برای فیلم ها طبق قوانین و مقررات و مصوبه هیات وزیران 7 تا 9 نفر است که معمولا 9 نفر با حداکثر حداکثر تعداد اعضای هیئت مدیره، فیلم ها در حال بررسی هستند. بر اساس آیین نامه مصوب، هیات بازبینی فیلم های غیر سینمایی 7 نفر و اعضای هیات پروانه ساخت 5 نفر هستند که این تعداد به 7 نفر قابل افزایش است. البته باید قوانین ترکیب و تعداد اعضا را که در قوانین و مقررات تعیین شده است رعایت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید