اجرای سه نمایش در مجموعه تئاتر شهر به پایان رسید/ به میزبانی تئاتر فجر


ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806130

نمایش های «بانوی محبوب من»، «پنگوئن های افسرده» و «لیلیت» به اجرای خود در مجموعه تئاتر شهر پایان دادند و سالن های مختلف این مجموعه میزبان آثار هفدهمین جشنواره تئاتر فجر باخمن خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اجرای عمومی سه نمایش «بانوی دلبندم» به کارگردانی گلاب آدینه در سالن اصلی، «پنگوئن های سرکوب شده» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری در تالار کاسکای و «لیلیت» به کارگردانی محمدرضا شاهمردی روز پنجشنبه در تالار سایه ها. 14 و جمعه، 15 باخمن ماه تمام شد.

تمامی تماشاخانه‌های مجموعه تئاتر شهر از یکشنبه 17 تا 26 باخمن میزبان نمایش‌هایی هستند که در قالب چهلمین جشنواره تئاتر فجر در بخش‌های مختلف به صحنه می‌روند. ضمناً برنامه آتی سالن های نمایش این مجموعه در روزهای بعد از جشنواره به زودی اعلام خواهد شد.

بر اساس برنامه ارائه شده از سوی جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش های «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه، «هملر بیژنی» اثر عجمان بیژنی نسب از فسا، «مرثیه در ترور ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرگ» به کارگردانی مجفر اعجاز رستمی «به اندازه نفس» به کارگردانی سمیرگولاموف از آذربایجان و «الزمکان» به کارگردانی عبدالصمد صدوهی از الجزایر در تالار اصلی جشنواره به روی صحنه می روند.

نمایش های «احتمال» به کارگردانی علی شمس از تهران، «بدون آسانسور» به کارگردانی بادخند بدیعی از تهران، «آرش، شهر سهتک، گروه پزشکی 4» به کارگردانی فردوس حاجیان از تهران، «سکوت» به کارگردانی امیر بهاور. آهاور دهکردی از تهران، «وقتی همه چیز تمام شد، سقوط خواهیم کرد» به کارگردانی ع.الجاروف و س.عبدالحسین از ایران و عراق، «به کسی چیزی نگو» به کارگردانی کامران شهلایی از تهران، «بساز». مصطفی زارع پرور از تهران، «بابا آدم» به کارگردانی لیلی اجاج از تهران میزبان تماشاگران تئاتری است.

در تالار سایه ها نمایشنامه های «رز آبی» احمد ارجمندی، «مصر» اکبر آیین یاسوج، «همه برادران من» دیوید پارسا از گچساران، «کشتی» سناتور هاشمی از ایران و افغانستان، «خون» شکر» به کارگردانی لیلی اجاج از تهران، «دختر خجالتی» به کارگردانی جنت سلیم آوا از آذربایجان، «بهشت حکیم الله» به کارگردانی مرجان قاسمی از ایلام و «بی‌خواه» به کارگردانی سعید هاشم پور از تهران به حاضرین در این مراسم خوش آمد خواهند گفت.

تالار قشقایی مجموعه همچنین میزبان نمایش های «لاوستور» به کارگردانی زری آمد از تهران در جشنواره «بعضی را باید از دور دوست داشت» به کارگردانی علی بابایی از کرج، «تخت اتاق 23 هتل آتلانتیک» به کارگردانی تینو صالحی از تهران، «پاستیل زرد» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر از تهران، «زندگی سگ مرده» به کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین، «هیولا» به کارگردانی کوروش شاهونه از تهران، «تماس» به کارگردانی به کارگردانی مصطفی محمدی داست از فارسان، «رویال به کارگردانی ع. نندفی و س. یوسفی از یزد» «تاریخ باغ وحش» به کارگردانی مهدی پاشایی از تهران خواهد بود.

در بخش «سایر اجراها» نمایش های «من» به کارگردانی حسین قاسمی از تهران در پلاتوی تمرین شماره دو و «ربیع الاول» به کارگردانی الهام ابنی از تهران در کارگاه نمایش «شماره 3» به نمایش درآمدند. به کارگردانی نیلوفر صمدی از تهران در سالن انتظار سالن اصلی میزبان تماشاگران خواهد بود.

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۱۴ تا ۱۵ بهمن ماه به دبیری حسین مسافرستان در مجموعه تئاتر شهر، تالار وحدت، تماشاخانه سنگلج، تماشاخانه مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تالار حافظ، برج آزادی، تئاتر شهر و خانه ایرانیان برگزار می شود. هنرمندان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید