اعطای بیش از ۲ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884856

باوش گفت: 2 میلیارد و 360 میلیون تومان وام مشاغل خانگی به رشتخوار توزیع شده است که بین 6 واحد توزیعی و واحدهای مرتبط باید بر اساس نیازسنجی نسبت به توزیع وام بین متقاضیان اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین باوش فرماندار رشتخوار در کارگروه اشتغال با بیان اینکه تعهد استخدامی شهرستان یک هزار و 689 نفر است، گفت: تعهدات استخدامی هر اداره که توسط مدیران کل این نهادها در استان تعیین می شود باید محقق شود. توسط رئیس آن اداره در بازه زمانی معین و تعداد مشاغل ایجاد شده باید در سامانه نظارت ثبت شود.

وی همچنین افزود: آمار اشتغال ثبت شده واقعی است و صرفا برای گزارش و روی کاغذ نیست، بلکه باید در عمل ثابت شود.

فرماندار رشتخوار با اشاره به میزان وام اعطایی مشاغل خانگی رشتخوار گفت: 2 میلیارد و 360 میلیون تومان وام مشاغل خانگی به شهرستان رشتخوار اختصاص یافته است که در بین 6 نهاد (جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی، رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران) توزیع می شود و نهادهای ذیربط باید با نیازسنجی متقاضیان نسبت به توزیع اعتبارات بین متقاضیان اقدام کنند.

وی در ادامه اذعان می کند: در تبصره 16، 18 میلیارد تومان به وزارت رفاه اجتماعی و 36 میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی (ره) ابلاغ شده است.

باهوش تاکید کرد: به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و در بحث واگذاری اشیا به سمت عدالت خواهیم رفت.

نماینده ارشد دولت در رشتخوار گفت: امسال یکی از معیارهای ارزیابی کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان بحث تحقق اشتغال و بهره برداری از وام های اعطایی و مدیران و روسا خواهد بود. نهادها باید سعی کنند کارگروه ها و جلسات خود را به طور منظم برگزار و مصوبات دریافتی را پیگیری و اجرا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید