اعطای وام از محل پرداخت مشاغل روستایی و عشایری

ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795083

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

مهرداد جهاندیده گفت: با موافقت اعضای شورای هماهنگی نهادهای فعلی با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، وام به متقاضیان وام روستایی و روستایی بازپرداخت می شود. تسهیلات اشتغال عشایری».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون اظهار داشت: قانون اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در سال 96 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و هیئت وزیران نیز آیین نامه اجرایی آن را ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: منابع اعتباری این قانون نیز یک میلیارد و نیم دلار از سوی صندوق توسعه ملی و معادل آن در اختیار این کارگروه ملی با اعضای مشخص قرار گرفت.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: بانک ها و موسساتی که برای پرداخت اعتبارات این طرح فعالیت می کنند نیز بانک کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید هستند.

وی گفت: از آغاز اجرای این طرح در استان سیستان و بلوچستان تاکنون حدود 690 میلیارد تن مشاغل روستایی و عشایری به متقاضیان پرداخت شده است.

جهاندیده خاطرنشان کرد: با توجه به موافقت اعضای شورای هماهنگی دستگاه های فعلی با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، از محل مشاغل روستایی و عشایری به متقاضیان پرداخت می شود.

وی افزود: زمان ثبت نام درخواست تسهیلات داوطلبان در سامانه موثر به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید