پرداخت تجهیزات ارزان قیمت به پرورش دهندگان روستایی و عشایری با استفاده از «کارت رنجر»

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797811

معاون بهبود دامپروری سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

سام مردانی گفت: در قالب کشاورز روی کارت بانکی تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان روستایی و عشایری ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سام مردانی معاون بهبود دامپروری سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: در قالب دارنده کارت بانکی کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان روستایی و عشایری ارائه می شود.

وی افزود: کشاورزان برای کمک به تهیه مواد اولیه دام در فصل زمستان کارت دامداری دریافت می کنند.

معاون بهبود امور دام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سقف تسهیلات دامی برای کارت 500 میلیون ریال و به میزان 100، 200 و 500 میلیون ریال متناسب با فعالیت متقاضی قابل تایید و صدور است. معرفی سازمان جهاد کشاورزی.

مردانی گفت: این تسهیلات یک ساله و با سود 11 درصد است. استفاده از تسهیلات صرفاً در پایانه‌ها (موقعیت‌های) بازرگانی کارگزاران کارخانه‌های خوراک دام، تعاونی‌های شهرستانی، شرکت‌های حمایت از دام و مراکز فروش مواد خام دامداری اعلام شده از سوی جهاد کشاورزی مجاز است.

وی تصریح کرد: پرورش دهندگان توسط سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری و شهرستان ها شناسایی و از طریق سازمان به بانک کشاورزی معرفی می شوند تا پرورش دهندگان نقشه را تهیه کنند.
معاون بهبود امور دام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: دامداران فقط با این کارت اعتباری می توانند برای دام سرمایه گذاری کنند و شش ماه و یک سال آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید