اعلام جزئیات افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران

اعلام جزئیات افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران

میزان افزایش حقوق معلمان دانشگاه ها و آموزش عالی، قضات، کارمندان قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان با پیشنهاد کلی سازمان اداری و کشوری ابلاغ شد. سازمان استخدام و سازمان برنامه و بودجه کشور.

بر اساس این پیشنهاد سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه که در تاریخ 18 فروردین ماه به تصویب هیات وزیران رسید و روز گذشته (25 فروردین) ابلاغ شد، احکام مستمری بگیران و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی صادر می شود. از آوریل 1402 .با افزایش سالانه.

جدول زیر افزایش حقوق کارکنان دولت را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

62569789.jpg

بر اساس بند 4 این مصوبه، افزایش دستمزد، مزایا و پاداش کارکنان مشمول قانون کار که در وزارتخانه ها و شرکت های دولتی مشغول به کار هستند، با رعایت تبصره ماده (2) مشمول شرایط مقرر در قانون کار خواهد بود. (124) قانون مدیریت خدمات کشوری از مراجع اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری که نظام حقوق تمام یا برخی از پست های خود را به هر نحوی از جمله بر اساس طرح های طبقه بندی مشاغل تابع قانون کار قرار داده اند. پس از اخذ تائید پست های تحت پوشش سازمان اداری و کار کشور الزامی است، بر اساس ماده (124) قانون مدیریت خدمات کشوری، نظام های پرداخت مربوط باید به تصویب هیأت حقوق و دستمزد برسد. تا پایان خرداد امسال

کمرت درد میکنه؟ جراحی انجام ندهید آن را با 95 درصد هزینه کمتر و بدون عوارض درمان کنید!

کمرت درد میکنه؟ جراحی انجام ندهید آن را با 95 درصد هزینه کمتر و بدون عوارض درمان کنید!
مشاوره حرفه ای
yektanet-logo-sign
تبلیغات

سامانه های پرداخت مشاغل پیشخدمت، باربر، نظافتچی، راننده، آشپز، پستچی، نگهبانی، اپراتور تلفن، متصدی تأسیسات، راننده (در صورت استفاده از وسیله نقلیه دولتی) و متصدیان چاپ و تکثیر جهت اخذ تأییدیه این هیئت از دستگاه اداری. و سازمان کار کشور پیشنهاد خواهد شد.

همچنین بر اساس بند 6 مصوبه هیأت وزیران پس از اعمال افزایش های مندرج در بندهای 1 تا 5 همین تصمیم، کل مبلغ تعیین شده در حکم استخدامی برای کارکنان رسمی، پیمانی، مدت معین (معین) تعیین شده است. طی قرارداد استخدامی و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش به نسبت سابقه کار، با اعمال امتیازات بند (1) قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 و اعاده حقوق مستمری بگیران و مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​(مصوب 08/08/1401) نباید از مبلغ 79 میلیون و 270 هزار و 800 ریال تجاوز کند. کمتر باشد و در صورتی که کل مبلغ تعیین شده در حکم انتخاب شغل افراد مشخص شده به رقم تعیین شده نرسد، میزان مابه التفاوت تا سقف تعیین شده تحت عنوان «تفاوت عملکرد موضوع جزء (1) باشد. ) بند (الف) تبصره (12) قانون بودجه سال 1402 در دستورات قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید