اعلام جزئیات میزان عیدی معلمان در سال 1400

اعلام جزئیات میزان عیدی معلمان در سال 1400

وزارت آموزش و پرورش نحوه پرداخت عیدی به گروه های مختلف کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد اما میزان عیدی چقدر است؟

به گزارش تسنیم، پرداخت پاداش پایان سال (عید) بر اساس مصوبه هیأت وزیران 10 میلیون ریال «یک میلیون تن» کارکنان (رسمی، دائم، پیمانی، خرید خدمات، پیمانی و موقت) است. ) متناسب با روز کاری کامل با رعایت تبصره های اول و دوم بند یک و بند. یک سوم مصوبه مذکور و سایر احکام بلامانع است.

تعرفه دروس برای معلمان تدریس
با توجه به هنر. ماده 3 مصوبه فوق الذکر معلمان با حق التدریس می توانند متناسب با ساعات تدریس از حق الزحمه مربوطه استفاده کنند. به عنوان مثال، معلمی با شهریه که 18 ساعت در هفته کار می کند، می تواند تا 18.24 ساعت پاداش دریافت کند.

عیدی معلمان تمام وقت که از ابتدای سال تحصیلی جاری مشغول به کار شده اند در صورت اشتغال به کار تا پایان سال 97 می توانند با توجه به سطح اشتغال حقوق دریافت کنند که به عنوان مثال پاداش عیدی آنها نصف می شود.

عیدی معلمان 24 ساعته تمام وقت که از ابتدای سال جاری (فروردین، اردیبهشت و خرداد 1397) و از 1 مهر 97 تا اسفند 1397 تدریس کرده اند، به طور کامل پرداخت می شود. آنها در پایان سال پاداش دریافت می کنند.

درصد عیدی کارکنان خرید خدمات و قرارداد
بر اساس تبصره 2 ماده 1 مصوبه مذکور، پرداخت پاداش پایان سال به کارکنان خریدار خدمات، قراردادی و به طور موقت متناسب با کار تمام وقت آنان در سال 1397 خواهد بود و در هر صورت ضریب شناسنامه این افراد است. کمتر از 50 درصد رقم مذکور نخواهد بود.

پرداخت شناسنامه به کارکنانی که طبق ضوابط و مقررات بازخرید شده اند و همچنین به کسانی که از خدمت خارج شده اند مجاز نخواهد بود.

نحوه پرداخت پول دانش آموزان به معلمان شناسه
دانش آموزان ایثارگری که ایام تحصیلی آنها به پایان رسیده است، از تاریخ شروع به کار (استخدام نهایی رسمی) می توانند متناسب با خدمت تمام وقت در سال 1397 از شناسه برخوردار شوند. ضمناً مشمولان مشمولان مشمول آموزش خدماتی نمی شوند. در مفاد آن مصوبه در خصوص عدم اشتغال و موارد موضوع تبصره دو ماده واحده قانون منع به کارگیری مستمری بگیران.

کارکنانی که با حفظ پست سازمانی و پرداخت حقوق از مبدا توسط سایر دستگاه های اجرایی در اداره کل آموزش و پرورش استان ها و نواحی استخدام می شوند، پاداش پایان سال آنان از محل وام قابل پرداخت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید