اعلام زمان سومین دوره فروش خودرو در سامانه یکپارچه / مواجهه با گزینه عدم تخصیص به دور آخر را بخوانید.

اعلام زمان سومین دوره فروش خودرو در سامانه یکپارچه / مواجهه با گزینه عدم تخصیص به دور آخر را بخوانید.

زمان سومین دوره فروش خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد.
مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: سامانه یکپارچه برای کسانی که در نوبت دوم ثبت نام کرده اند اما خودرو به آنها واگذار نشده است، در این دور «محصولات جدید» و «ظرفیت بهره برداری نشده» افتتاح می شود. خودروهای سازنده خودرو” برای انتخاب به آن افراد پیشنهاد می شود تا بتوانند دوباره خودرو را دریافت کنند. انتخاب کنید و در صف تحویل قرار دهید.

مهدی تقدی در گفت وگو با فارس، درباره تخصیص داوطلبانی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کردند اما برخلاف روال سامانه با گزینه «عدم تخصیص» مواجه شدند، اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود. سامانه یکپارچه تحویل خودرو داخلی برای تعدادی از خریداران خودرو که در دور دوم خودرو نگرفتند، قطعا در شهریور ماه سال جاری افتتاح می شود و بنابراین این متقاضیان می توانند خودروی خود را از بین خودروهای عرضه شده در این مرحله انتخاب کنند و شما در صف تحویل خودرو هستید

مدیر سامانه یکپارچه تحویل خودرو گفت: در دور دوم تحویل خودرو از طریق سامانه یکپارچه، 97 درصد از متقاضیانی که برای خرید خودرو در این سامانه ثبت نام کرده بودند، طبق صف تعیین شده خودرو دریافت کردند، اما 3 درصد از متقاضیان در صف تحویل خودرو قرار می گیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت های خودروسازی و مدل های ارائه شده در سیستم یکپارچه تا شهریور شناخته می شوند؟ وی بیان کرد: نوع خودرو و شرکت های سازنده حاضر در این پیشنهاد از نظر «ظرفیت بهره برداری نشده خودروسازان» و همچنین «معرفی محصولات جدید» 3 درصد باقیمانده در شهریور ماه خواهد بود (کاندیداهای دور دوم که بودند. در قالب یک “طرح جایگزین” امکان انتخاب خودروی جدید برای آنها وجود دارد.

به گفته تقدسی، 3 درصدی که با عدم تخصیص مواجه شدند، خودرو را از بین خودروهای پرتقاضا انتخاب کردند و از آنجایی که تعداد درخواست‌ها با ظرفیت خودروساز همخوانی نداشت، در صف تحویل خودرو قرار نگرفتند. ماشین.

تقدیسی درباره زمان برگزاری سومین دوره تحویل یکپارچه خودرو گفت: احتمالا دور سوم نیز در شهریور برگزار می شود اما هنوز زمان و جزئیات برگزاری آن مشخص نیست.

بنابراین گزارش، از آنجایی که 3 درصد مذکور قبلاً مراحل ثبت نام دوم را طی کرده و مبلغ 100 میلیون تومان را در بانک بلوکه کرده اند، بنابراین با امکان انتخاب خودرو در «طرح جایگزین شهریور ماه» اقدام خواهند کرد. یک فرصت بیشتر برای انتخاب خودرو داشته باشید همچنین نیاز به مسدود کردن مجدد پول در بانک نیز داده شده است.

بر اساس اطلاعیه وزارت حراست، یکی از اهداف تحویل از طریق سامانه یکپارچه، تحویل خودرو بدون قرعه کشی و به صورت نوبتی است و بدین وسیله به کلیه متقاضیان خودرو پاداش داده می شود.

اگرچه مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد که تنها 3 درصد از متقاضیان خودرو در دور دوم تخصیص نیافته اند، اما بررسی های دقیق تر نشان می دهد متقاضیانی که با گزینه «عدم تخصیص» مواجه شده اند و به عبارتی، قرار نگرفتن در صف تحویل خودرو بسیار بیشتر از این تعداد است.

دیدگاهتان را بنویسید