اعلام شرط برخورداری مدیریت آموزشی از مزیت های رتبه بندی معلمان

سیدمحمد مولوی درباره درج بخش های اداری در لایحه رتبه بندی معلمان گفت: وقتی عنوان معلم در لایحه رتبه بندی آمده است شامل اکثریت کارکنان آموزش و پرورش می شود. زیرا این سازمان دارای کادر صرفا اداری زیر 2 درصد است و کادر اداری شاغل در این سازمان دارای حکم معلمی بوده و در این لایحه گنجانده شده است.

کارمندان دارای وضعیت معلمی در حساب رتبه بندی لحاظ می شوند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم با امید به ارسال این لایحه به هیات امنا افزود: دانشگاه تهران برای تمامی رتبه ها محدودیت هایی در این زمینه داشت.

مولانا ادامه داد: سنواتی که در لایحه تعیین شده برای تعلیق رتبه بندی در هر رتبه 5 سال است، البته برای خدمت در مناطق محروم، عشایری و مرزی و همچنین خدمت به نخبگان امتیاز داده ایم که در متن قانون.”

وی افزود: حداقل حقوق 80 درصد کل حقوق هیئت علمی مربی اصلی دانشگاه تهران یعنی 8 میلیون تن و افزایش حقوق برای معلمان با رتبه دستیار 10 درصد، مربی معلم 25 است. ٪، دستیار 37٪ دانش آموز – 47٪ معلم و 52٪ معلم معلم با توجه به مجموعه حقوق از کمک هزینه ها و فوق العاده های مستمر و ارقام مندرج در قوانین جذب معلم محاسبه می شود.

محمدباکر کلیباف ضمن بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: بخش‌های اداری و خدماتی مشمول لایحه رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند چرا که این موضوع با بند ۲ ماده ۲ این لایحه مغایرت دارد.

مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه پس از بررسی مواد 4 تا 8 لایحه رتبه بندی معلمان را تصویب کرد. این لایحه پس از ارسال به هیأت امنا بررسی می شود تا شورا در مورد این لایحه نظر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید