اعمال اینماد به کسب و کارها فشار می آورد/ افراد برای راه اندازی کسب و کار باید گواهینامه دریافت کنند

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798264

عضو شورای کسب و کار مجازی در گفتگو با دانا:

یکی از اعضای هیئت مدیره کسب و کارهای مجازی در سراسر دنیا برای راه اندازی هر کسب و کاری باید گواهینامه انجام شود، گفت: در حال حاضر مشکل کسب و کار اینترنتی این است که این تصویر را به دست نیاورده است اما پس از دریافت مشکلات در آن شروع می شود. محل کار. “

رضا الفت نسب یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه و انجمن کسب و کارهای مجازی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در خصوص الزام دریافت اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) گفت: ) برای کسب و کارهای مجازی، هر کسب و کاری برای احراز هویت نیاز به راه اندازی دارد، اما در حال حاضر مشکل کسب و کارهای آنلاین ما دریافت نکردن نشان است، اما پس از دریافت نماد نشان شروع به کار خواهد کرد.

وی افزود: ورود نمادهای الکترونیکی در موضوع فعالیت یا نوع فعالیت تجاری که مشکلاتی را ایجاد می کند. این نماد به دستگاه های دولتی مختلف پنل می دهد و از طریق این پنل ها بر اثربخشی کسب و کار نظارت می کنند. محیط های کاری مشکل نظارت ندارند اما کسانی که پشت هیأت های سازمان های دولتی می نشینند و وظیفه نظارت بر کارگاه ها را بر عهده دارند باید تمام جزئیات این مشاغل را در نظر بگیرند.

این عضو هیئت مدیره به کسب و کارهای مجازی گفت: عماد قوانینی را برای خود در نظر گرفته که با اخطاریه باعث بسته شدن درگاه های اینترنتی کسب و کار می شود. مشکل همین است و باید هویت کسب و کار باشد و همان احراز هویت را انجام دهد، اما نباید وارد کسب و کار و مدل شود، زیرا باعث می‌شود کسب‌وکارها به‌ویژه کوچک‌ها دچار مشکلات حاشیه‌ای شوند.

الفت نسب ادامه داد: بهتر است مشاغل کوچک به عنوان مثال افرادی که در روستاها به تولید صنایع دستی یا مواد غذایی می پردازند، بتوانند با صدور گواهینامه و نیاز به سایر مجوزها و معارضه برای کسب و کار خود فعالیت خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: عدم انجام تراکنش های مالی و اخذ مجوز مشکلات زیادی را برای فعالیت های خرد ایجاد کرده است و بهتر است این مشاغل پس از افزایش معاملات مجوزهای دیگری نیز دریافت کنند.

وی گفت: دولت باید نسبت به سوء استفاده از کانال های مختلف مانند سایت های شرط بندی، قمار و پولشویی حساس باشد. نگرانی ها رایج هستند، اما نباید از طریق مکانیسم های نادرست مانند اجبار بر تجارت فشار وارد کنند. راه های بهتری برای شناسایی سایت های غیرمجاز و مبارزه با پولشویی وجود دارد.

الفت نسب گفت: همه افرادی که قصد فروش محصولات را دارند باید شناسایی شوند و در صورت مشارکت مالیات پرداخت کنند اما نباید به بنگاه های کوچک فشار مضاعف وارد شود و وارد مراحل اداری شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید