اغتشاش گران خسارت هنگفتی به شهر و شهرداری وارد کردند/ کارمندان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و خودروهای شهرداری را به آتش کشیدند.


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900978

محمد امیر براهویی شهردار زاهدان گفت: اغتشاشگران خسارت زیادی به ادارات شهری و شهرداری زاهدان وارد کردند و پرسنل آتش نشانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امیر براهویی شهردار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهون گفت: فتنه گران در حوادث اخیر از هیچ چیزی دریغ نکردند و خسارات زیادی به حوزه شهری و شهرداری زاهدان وارد کردند.

وی افزود: اقدامات گستاخانه و گستاخانه فتنه گران خسارت هنگفتی به اموال عمومی و تأسیسات و زیرساخت های شهری از جمله آتش سوزی کامل ایستگاه آتش نشانی، ضرب و شتم پرسنل، غارت تجهیزات و امکانات، آتش زدن معابر و درمانگاه یا بانک ها وارد کرد. آتش زدن سازمان حمل و نقل شهرداری تنها بخشی از خسارت است.

براهویی ادامه داد: اغتشاش گران با حمله به خودروهای خدمات شهری شهرداری زاهدان، تعداد زیادی خودرو را آتش زدند و از مدار خارج کردند و در جمع آوری زباله ها اختلال ایجاد کردند.

شهردار زاهدان تاکید کرد: این اقدام راهزنان نشان داد که خط مردم از معاندین جداست و منافع شهر و شهروندان برای معاندین مهم نیست.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید