افتتاح اولین سانتریفیوژ decanter spvc ساخت ایران


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811364

سانتریفیوژ دکانتر تمام ایرانی پتروشیمی اروند است که پیش از این در انحصار سه کشور بود. آشکار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، همزمان با سومین نمایشگاه حمایت از تولید داخلی در صنعت پتروشیمی در جزیره کیش، این مراسم با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، علی عسکری مدیرعامل گروه پتروشیمی خلیج فارس و خلیج فارس نشان زاده مقدم، مدیرعامل دکانتر پتروشیمی اروند – واحد سانتریفیوژ SPVC – ساخت ایران، برای اولین بار در کشور به نمایندگی از شرکت پتروشیمی اروند طراحی و ساخته شد.

مراحل بومی سازی دانش فنی، طراحی و ساخت این تجهیزات که پیش از این در انحصار 3 کشور بود توسط مدیرعامل پتروشیمی اروند و سازنده تشریح و ارائه شد.

این تجهیزات که توسط شرکت های پتروشیمی تولید کننده SPVC و HDPE استفاده می شود، می تواند کشور را در تولید این نوع تجهیزات استراتژیک کاملاً خودکفا کند و از وابستگی صنعت پتروشیمی این بخش به خارج از کشور بکاهد.

کانتر سانتریفیوژ شرکت پتروشیمی اروند تماما ایرانی که توسط شرکت همگام صنعت ایستا اهواز واقع شده، طراحی و ساخته شده است، در گروه تجهیزات جداسازی و در واحدهای تولیدی شرکت های پتروشیمی تولید کننده SPVC و HDPE، تجهیزات استراتژیک محسوب می شود. مسئول جامد

با جانمایی و ساخت این تجهیزات در داخل کشور، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، تا 50 درصد در هزینه ها صرفه جویی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید