افتتاح 12 واحد مسکونی نیازمندان به مناسبت اعیاد شعبانیه در مازندران


زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813898

احمد برسلانی با اعلام افتتاح 12 مسکن نیازمندان در مازندران گفت: 3 میلیارد تن فولاد برای ساخت و تحویل این تعداد هزینه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار احمد برسلانی دوشنبه شب در مراسم افتتاح استانی 12 واحد مسکونی به مناسبت عید سعید فطر و گرامیداشت روز انقلاب با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در روستای گرجستان برگزار شد. ساری.
جانشین فرمانده سپاه کربلا با تبریک عید سعید فطر با بیان اینکه پاسداران پاسدار ارزش های انقلاب است، گفت: سپاه پاسداران با روحیه جهادی نشاط و امید را در جامعه افزایش می دهد. “
وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران با پیروی از ولایت فقیه باید در بحث جهاد گام های موثری بردارد، افزود: سپاه اقدامات موثری در بحث محرومیت زدایی و عمرانی انجام داده است.
برسلانی با تاکید بر اینکه خیر و برکات نهفته در کارهای جهادی را نمی توان مادی دانست، ادامه داد: توکل به خدا، روحیه جهادی و انقلابی می تواند با کمترین هزینه بهترین کارها را انجام دهد.
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ساختن خانه محروم لبخند شادی را برای مردم مظلوم به ارمغان می آورد، افزود: زمانی که امام زمان تشکیل سپاه را اعلام کردند، می دانستند که سپاه برای محرومانی که صاحب خانه هستند باید چه کند. انقلاب.»
برسلانی با بیان اینکه محرومیت زدایی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: محرومیت نایب امام زمان (عج) را راضی می کند.
جانشین فرمانده سپاه کربلا همچنین به ترفندهای پیچیده دشمن علیه انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند و در جنگ اقتصادی با عناصر خودخوانده داخلی سعی در ایجاد نارضایتی عمومی دارند.
برسلانی با تاکید بر اینکه اقدامات جهادی و محرومیت زدایی اهداف دشمن را خنثی می کند، افزود: از آنجایی که حاج قاسم با اخلاص و تلاش خود، عزت و اقتدار ایران را خدشه دار کرده است، باید با الگوبرداری از وی توطئه دشمن را خنثی کنیم.
وی با اعلام افتتاح 12 مسکن نیازمندان گفت: برای ساخت و تحویل این تعداد 3 میلیارد تن فولاد هزینه شده است.
جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: خانه های محروم با کمک خیرین و سپاه استان ساخته شد.
برسلانی تاکید کرد: تحویل خانه محروم در اعیاد شعبانیه برای سپاه افتخار بزرگی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید