افتتاح 180 پروژه اجرایی شهرستان بهار در هفته دولت


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891270

روح الله نباتی در جلسه هماهنگی برنامه های هفتگی دولت گفت: روسای دستگاه های اجرایی اصل خدمت رسانی را بدون اغراق و صادقانه به مردم بیان کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در فرمانداری شهرستان بهار با حضور روسای دستگاه های اجرایی برگزار شد..


روح الله نباتی فرماندار بهار در جلسه هماهنگی برنامه های هفتگی دولت گفت: مردم دوست دارند و علاقه مند به حل مشکلات خود هستند و خدمت دولت و نظام را می بینند و این خدمت انجام می شود اما اجرای ضعیف است. روابط عمومی در پوشش اصل خدمت باعث تضعیف نظام می شود.» اجرا می شود و روابط عمومی ادارات نسبت به گذشته فعالتر باشند..


روح الله نباتی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و خدمات دولت انقلابی است و با استفاده از ظرفیت رسانه ها می توان خدمات ارائه شده توسط دولت را به مردم بیان کرد و روسای دستگاه های اجرایی باید در خدمت مردم باشند. اصل خدمت بدون اغراق و صادقانه مردم بیان می کنند.


نباتی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین گفت: علاوه بر موکب های بهار و کربلای معلی، مسیر پیشنهادی پیاده روی بازماندگان اربعین حسینی از روستای آبرومند تا گردنه اسدآباد و بر اساس برآوردها جمعیتی خواهد بود. بیش از 10 هزار نفر در این پیاده روی حضور خواهند داشت، مقدمات این مراسم در حال انجام است و وظیفه ما در ستاد اربعین این است که امکانات و تجهیزات دولتی برای خدمت رسانی بهتر به زائران حسینی در خدمت ستاد اربعین قرار گیرد..


نصرتی معاون سیاسی استانداری بهار با استقبال از فرارسیدن هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است تا مدیران، روسای ادارات و کارمندان دولت با شرکت در نماز جمعه در این مراسم وحدت ویژه کارکنان دولت را به منصه ظهور برسانند. چهارم شهریور..


نصرتی افزود: در نظر داریم افسران نمونه ادارات را در هفته دولت و حدوداً معرفی و تقدیر کنیم. 180 پروژه مدیران شهرستان بهار در هفته دولت افتتاح می شود.


شفیعی معاون اقتصادی و برنامه ریزی استانداری بهار با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: پروژه هایی که توسط دستگاه های اجرایی در هفته دولت افتتاح می شود جمع بندی شده و با توجه به اینکه سیاست برعهده آن است. دولت پروژه جدیدی را شروع نکند، در این راستا پروژه ما جیب بر نداریم و همه پروژه های ما باز است.


محمدرضا شفیعی گفت: حضور استاندار در افتتاحیه پروژه های هفته دولت فرصت مناسبی برای کمک ویژه مسئولان برای بهره برداری حداکثری است و اطلاع از جزئیات درخواست ها ضروری است..


شفیعی در خصوص محدودیت منابع آبی و مشکلات پیش روی استان گفت: وضعیت آب به یک وضعیت بحرانی تبدیل شده است اما بهار کمترین بحران آب را دارد و چاه های کشاورزی مهم ترین منبع تامین آب ما هستند و همه ما مسئله آب و شناسایی منابع آبی برای عبور از مرحله بحران باید احساس شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید