افراد ناکارآمد باید از ادارات حذف شوند/ مردم توطئه دشمن را شکست دادند


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913425

رئیس جمهور به مردم اسلامشهر گفت: در کشورهای دیگر پشتوانه دولت ها ارتش است اما حمایت دولت ما مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه رشادت و فداکاری مردم این مرز و بوم در 43 سال گذشته از افتخارات این نظام و انقلاب بوده است، گفت: مردم اسلامشهر واقعاً مورد حمایت افکار و اندیشه خود هستند. انگیزه.» این نظام و انقلاب است و حقیقت این گفته هزاران شهید و هزاران جانباز و فداکاری هایی است که این منطقه به نظام و انقلاب داده است.

وی فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و مقاومت و اتحاد مردم این شهرستان با وجود تنوع قومیتی را از ویژگی های مردم شهرستان اسلامشهر برشمرد و افزود: نقطه مشترک مردم این منطقه زندگی سالم، پاسداری از ارزش های انقلاب و پایبندی و پاسداری از خون پاک شهدا.

وی ادامه داد: با تلاش جوانان این مرز و بوم و کل کشور، علی رغم میل دشمن، کشور در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در حال رشد و پیشرفت است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیشرفت در صنایع هسته ای، دفاعی و نظامی و علم و فناوری دشمن را عصبانی کرده است، تصریح کرد: دشمن تصور می کرد تولید، صادرات و تجارت ما با تهدید و تحریم مختل می شود، اما اینگونه نبود. . نه تنها در این زمینه موفق بوده ایم، بلکه تولید و صادرات نفتی و غیرنفتی ما در منطقه شناخته شده است و ارتباط ما با توافقنامه های شانگهای، اوراسیا و سایر کشورهای منطقه با تمامی زیرساخت های اقتصادی و غیراقتصادی در منطقه ایجاد شده است. منطقه

وی افزود: امروز با وجود تحریم ها، کار، تلاش و پیشرفت کشور باعث تعجب بسیاری از مسئولان دیگر کشورها شده است و طبیعی است که دشمن از این وضعیت ناراحت و عصبانی باشد.

وی با بیان اینکه اغتشاشات و شیطنت های اخیر دشمنان علیه کشور باید جلوی توسعه و پیشرفت کشور را بگیرد، تصریح کرد: آنها نمی دانند که بر خلاف کشورهای دیگر که متکی به سلاح و توان نظامی هستند، مهمترین مولفه قدرت این نظام مردمی بر صحنه است، افرادی هستند که در 43 سال گذشته در همه عرصه ها شکست خورده اند و همه دیده اند که در جریان اغتشاشات و اغتشاشات اخیر دشمنان، دوباره مردم پیروز شده و شکست خورده اند. توطئه ها

رئیسی خطاب به دشمنان با بیان اینکه «مردم مسلمان ایران که دلشان در این انقلاب و نظام است، تاکنون بسیاری از محاسبات شما را به باد داده است»، تاکید کرد: آمریکا و متحدانش باید بدانند که این ملت امروز در چهره توطئه های اخیر شما را طرد کرد پشیمان خواهید شد و سیلی بزرگی از ملت بزرگ ایران خواهید خورد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان این که «بزرگترین افتخار دولت خدمت به مردم است و فکر نمی کنیم کرامت و هویت دیگری داریم»، افزود: امروز پیام مردم ما همان پیام ذاتی است. شعار انقلاب اسلامی که مبارزه با تبعیض، فقر و فساد است، برنامه حکومت مردمی دوری از هرگونه تبعیض و فساد و تلاش برای رفع فقر است.

وی در ادامه ویژگی مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را ظهور و بروز اثربخشی مدیران در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: بارها گفته ایم و مجدداً به جد اعلام می کنیم که هر مدیری که این را نداشته باشد. روحیه دگرگونی و انگیزه برای حل مشکلات مردم یا با روابط. سیستم ناسالم اداری و اجرایی کشور را آلوده می کند، باید از پای خادمان واقعی مردم برداشته شود.

وی در ادامه به برخی مشکلات و مطالبات مردم شهرستان اسلامشهر به ویژه در حوزه بهداشت، درمان و حمل و نقل و بازدید از پروژه های در حال ساخت این شهرستان اشاره و بیان کرد: با بهره برداری از فاز اول بیمارستان 403 تختخوابی اسلامشهر تا پایان 22 بهمن امسال و سایر بخشهای آن در سال آینده و همچنین بهره برداری از پروژه مترو در این شهر که مطالبه به حق مردم این منطقه است. انشاالله به زودی بخش قابل توجهی از مشکلات مردم اسلامشهری مرتفع شود.

رئیسی همچنین به معضل بیکاری در این شهرستان اشاره کرد و ایجاد اشتغال را یکی از نیازهای اجتناب ناپذیر این منطقه و کل کشور خواند و افزود: خدا را شکر که ظرفیت ایجاد اشتغال در این شهرستان و با ایجاد یک بندر خشک این شهرستان که مشکلات را برطرف می کند و حداکثر 2 ماه برای راه اندازی آن در نظر گرفته ایم، گام مهمی در زمینه اشتغال زایی برداشته می شود و زمینه اشتغال حداقل 5 هزار نفر فراهم می شود. .

وی در نشست مردم اسلامشهر بر تلاش دولت برای حل مشکل واگذاری شرکت کیان تایر و همچنین تسریع در تکمیل پروژه مهم کمربندی شمالی این شهرستان به منظور تسهیل در تردد تاکید کرد. از مردم این منطقه و نجات جان آنها گفت: در جلسه هیئت اداری به ویژه مسئولان از مسئولان این شهرستان می خواهم برای رفع این مشکلات و تکمیل پروژه های در حال ساخت و با خواست خداوند تلاش کنند. ، می توانیم در سفر آینده به این شهر گام های جدیدی در مورد توسعه این منطقه برداریم.

رئیسی همچنین در پایان حفظ وحدت و انسجام ملی و پرهیز از هر گونه تفرقه و اختلاف را از ضروریات پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: آنچه دشمن را ناامید می کند کار، تلاش و پیشرفت است و مصمم به تسریع در پیشرفت کشور هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید