افزایش احتمال حضور هواداران تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی/حضور طارمی مقابل عراق در پوششی از ابهام!

ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803546

فرصت حضور 10 هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه آزادی برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ از شب گذشته اظهارات جنجالی زیادی مبنی بر حضور یا عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی فوتبال تیم های ملی ایران و عراق در رسانه ها منتشر شد و هیچ موضع قطعی و رسمی در این خصوص وجود نداشت.

در ساعات اولیه امروز با انتشار چندین اظهارات و اخبار غیررسمی، شایعه ای مبنی بر عدم صدور مجوز تیم ملی مقابل تاج برای بازی فوتبال 5 بهمن به گوش رسید که هیچ کدام از این اخبار منتشر نشده است. تا کنون تایید یا تکذیب شده است.

این در حالی است که در دقایق اخیر چند رسانه مدعی شده اند که با مجوز دولت، دیدار حساس تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی با حضور ۱۱ هزار نفر برگزار می شود. حضار. با توجه به پروژه های قبلی؛ 2000 زن، 8000 مرد و 1000 تماشاگر عراقی این مسابقه را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

هنوز اطلاعات موثقی از نحوه آزمایش افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب و افرادی که بیمار نیستند برای حضور در ورزشگاه آزادی وجود ندارد، اما مطمئناً تزریق دو دوز معتبر واکسن و منفی بودن آزمایش PCR پیش نیاز ویزیت خواهد بود. استادیوم

همچنین شرایط ورود مهدی طارمی به تهران و حضور در اردوی تیم ملی فوتبال هنوز مشخص نشده است و ستاره ملی پوش تیم فوتبال پورتو در دالامان ترکیه حضور دارد. تلاش ها برای بازگرداندن او با پرواز خصوصی به ایران بی نتیجه مانده است و طارمی احتمالا باید 10 ساعت از راه زمینی به استانبول سفر کرده و سپس به تهران پرواز کند.

طارمی حتی اگر در ساعات پایانی امشب وارد تهران شود، ابتدا باید تست تاج را پشت سر بگذارد و سپس وارد قرنطینه تیم ملی شود که در این صورت نمی تواند در آخرین تمرین یوزها شرکت کند. .

با این شرایط و خستگی مفرط احتمال حضور فیکس مهدی طارمی در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال عراق چندان زیاد نیست و خواهیم دید با توجه به مثبت بودن تست کرونر دراگان اسکوچیچ چه برنامه هایی برای خط آتش دارد. سردار آزمون و غیبت مهدی طارمی تیم ملی ایران مدنظر قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید