افزایش تعداد بیماران مبتلا به omicron به 26 نفر / هشدار جدی گرفته شود + فیلم

ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795406

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از افزایش تعداد مبتلایان به امیکرون به ۲۶ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه های اجتماعی راه دانا؛ محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت صبح امروز در گفت‌وگو با خبر، از افزایش تعداد مبتلایان به امیکرون به ۲۶ نفر خبر داد.

وی افزود: برای مقابله با سویه جدید ویروس کرونا، اولویت با تزریق نوبت سوم واکسن و رعایت نکات بهداشتی است.

خبر خاکستری

به گزارش دانا، محمد هاشمی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت صبح دیروز درباره آمار بیماران امیکرون گفت: پیش از این 6 بیمار جدید امیکرون در کشور شناسایی شده است. در مشهد 7 مورد از این سویه جدید و یک مورد شناسایی شد که با احتساب موارد جدید، تعداد بیماران شناسایی شده امیکرون در کشور به 14 نفر رسید.

هاشمی در پایان گفت: درخواست ما از مردم علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و عدم تجمع، تزریق نوبت سوم واکسن کراون در اسرع وقت است.

اکنون که مقامات بهداشتی کشور منتظرند ببینند گونه نوظهور Omicron طی دو هفته آینده چگونه توسعه می یابد، ویروس Omicron در نهایت در حال ناپدید شدن یا ناپدید شدن است، به ویژه با نظارت و افزایش تعداد بیماران کرون آفریقایی. ارزیابی کنید و در صورت افزایش تعداد بیماران، برای بازگرداندن محدودیت ها تصمیم جدی بگیرید.

با این حال، به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده است که مسئولان بهداشتی کشور تصمیم بگیرند تا قبل از پایان دوران طلایی این محدودیت را محدود کنند. زیرا در این مدت امتحانات مدارس به صورت حضوری برگزار می شد و دانشگاه ها فعالیت خود را از سر گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید