افزایش حقوق بازنشستگان بیمه در دستور کار مجلس قرار گرفت

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805245

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه مشترک این کمیسیون با نمایندگان کانون های بازنشستگان تامین اجتماعی از جمله دستگاه های اجرایی تامین اجتماعی خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در حال انجام است. برنامه کار.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا پورابراهیمی در نشست با اعضای ستاد هماهنگی کانون های بازنشستگی دستگاه های اجرایی تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: یکی از مهمترین موضوعات بحث افزایش مستمری مستمری بگیران تامین اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در سال 1400 بر اساس مصوبات مجلس و قانون برنامه ششم مقرر شد حداقل ها در زمینه افزایش حقوق این قشر اعمال شود که به دلایل مختلف انجام نشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای ناقص مصوبات مجلس در خصوص افزایش مستمری بگیران تامین اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این جلسه گزارش مفصل و کاملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نامه ای به کمیسیون اقتصادی ارائه شد.

وی از کمبود اعتبارات کافی در بودجه 1401 ابراز نگرانی کرد و افزود: تکلیف افزایش حقوق برای تطبیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کارمندان در منابع 1401 در نظر گرفته نمی شود.

وی ادامه داد: این یکی از موضوعات مهمی است که نمایندگان کانون های بازنشستگان در این جلسه حضور یافتند و مسائل این قشر را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست مشترک نمایندگان مستمری بگیران این سازمان با حضور وزیر رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود. به زودی در کمیسیون اقتصادی سال 1400 برای تامین اجتماعی پیگیری شود و موضوع پیش بینی های لازم در بودجه 1401 برای حل مشکلات مستمری بگیران تامین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید