افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم در برنامه هفتم

افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم در برنامه هفتم

در این جلسه که با حضور روسای کانون های بازنشستگی استان قم برگزار شد، «نعمت الله ترکی» با تاکید بر این موضوع افزود: برنامه هفتم توسعه فرصت مناسبی برای پیگیری مطالبات بازنشستگان است.

ترکی گفت: زمان بررسی این برنامه در مجلس بهترین فرصت است تا صندوق با همکاری کانون ها موضوعاتی مانند افزایش حقوق و بیمه مستمری بگیران را پیگیری کند و از تبعیض های موجود بکاهد.

وی در خصوص خدمات و طرح های مددکاری اجتماعی که توسط صندوق بازنشستگی برای مستمری بگیران برنامه ریزی و اجرا می شود، تصریح کرد: جستجوی مسکن مستمری بگیران و ایجاد مرکز اجتماعی، مسکن و تفریحی برای بازنشستگان در دست بررسی و اقدام است که امیدواریم بتوانیم این اقدامات بخشی از خواسته ها و مطالبات مهم بستگان بازنشسته تحت پوشش صندوق و گامی برای توجه به منزلت و منزلت این بستگان است.

ترکی همچنین گفت: مواردی مانند بیمه سلامت یکپارچه و یکپارچه و اجرای ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری مستلزم پیگیری و جلسات مستمر با نمایندگان شورای اسلامی است تا این نیازها و حقوق مهم مستمری بگیران تحت پوشش قرار گیرد. شکل قانون

رؤسای کانون های بازنشستگان استان قم نیز در این جلسه در خصوص تجمیع بیمه سلامت، تناسب حقوق، نقشه وضعیت، ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری، توجه به مسکن مستمری بگیران، اشتغال و اشتغال فرزندان، امضاء بحث و تبادل نظر کردند. انعقاد قرارداد با کلینیک‌های اختصاصی، پیگیری وام، کمک اضطراری، تکریم بازنشستگان، توسعه طرح‌های امدادی، شروع تورهای گردشگری و ایجاد امکانات تفریحی و اقامتی برای بازنشستگان از جمله خواسته‌های این قشر مهم جامعه ایران بود و آن را برجسته کردند.

نعمت الله ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در این سفر ضمن بازدید از واحدهای مختلف اداری استان قم در دیدار با استاندار و همکاران نهاد رهبری استان قم نیز حضور یافت.

دیدگاهتان را بنویسید