افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نیست

افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نیست

سیدکاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای تقویت اشتغال زایی و حمایت از کارگران و مستمری بگیران کم درآمد، افراد بیکار در جامعه مظلوم قرار دارند، گفت: در شرایط سخت تورمی با مشکلات جدی مواجه هستند. و نباید فراموش کرد که نرخ بالای تورم حتی برای کارگران زحمتکش نیز مشکل ایجاد کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای افراد کم درآمد، ادامه داد: موضوع افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز باید حل شود، از سوی دیگر باید حل شود. از سوی دیگر، بازنشستگان کشوری و لشکری ​​را نباید به دلیل تورم بالا فراموش کرد، آنها با مشکلات جدی مواجه هستند و افزایش 10 درصدی دستمزدها، تامین معاش خانواده را با مشکل مواجه می کند.

این نماینده مردم شورای اسلامی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن اولویت حل مشکلات اقتصادی مردم، دولت را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم یاری می کنیم، افزود: باید افزایش 10 درصدی را پذیرفت. در حقوق بازنشستگان تاثیر زیادی بر معیشت مستمری بگیران ندارد، باید هدف را حل کرد مستمری بگیران باید زندگی مناسبی داشته باشند زیرا مستمری بگیر مجال دریافت مزایا، پاداش، اضافه کار و حق سفر کاری جدا از دستمزد را ندارد. .

موسوی با بیان اینکه اگر چه دولت محدودیت های مالی دارد، باید حقوق کارمندان و مستمری بگیران متناسب با تورم افزایش یابد، گفت: تفاوت درآمد و هزینه خانوار باید متناسب باشد زیرا بی توجهی به این موضوع آسیب های اقتصادی و اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید