افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران از مهرماه

افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران از مهرماه

مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: دولت لایحه ای را برای ترمیم حقوق در ماه های باقیمانده سال ارائه کرد و شورای اسلامی نیز تغییراتی در متن این لایحه ایجاد کرد. در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد این لایحه برای بررسی و بررسی بیشتر با حضور دولت به کمیسیون ارسال شود.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق شامل کارکنان کشوری و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی می شود، گفت: جزئیات این لایحه در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مورد توافق قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: تلاش شد سقف بودجه رعایت شود، هرچند امروز از سقف فراتر رفت، اما دولت انعطاف نشان داد تا این مشکل را حل کند و لایحه مورد بحث را به صحن بیاورد.

میرکاظمی میزان افزایش حقوق را اعلام کرد: حقوق کارمندان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان 900 هزار تومان افزایش می یابد. البته سوالی تحت عنوان پرداخت بالای 900 هزار تومان به مستمری بگیران مطرح است که به نتیجه رسید.

وی در خصوص زمان اجرایی شدن افزایش حقوق غیرنظامیان و نظامیان و مستمری بگیران خاطرنشان کرد: نظر بر این است که از آنجایی که میزان افزایش افزایش یافته است، از مهرماه اجرایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید