افزایش دما در تهران تا روز جمعه

افزایش دما در تهران تا روز جمعه

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تا روز جمعه (18 شهریور) صاف تا کمی ابری و تا ساعاتی دیگر با وزش باد و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (18 شهریور) صاف تا نیمه ابری در ارتفاعات همراه با وزش باد و در ساعاتی افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

از اواخر روز جمعه تا یکشنبه در اکثر مناطق استان دمای هوا 3 تا 5 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، گاهی وزش باد نسبتا شدید در نیمه غربی و جنوبی استان تا وزش باد شدید تا بسیار شدید و در در مناطق مرتفع به ویژه شمال شرق افزایش ابر و در ساعات جداگانه رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 38 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (27 شهریور) صاف تا نیمه ابری و وزش باد در بعدازظهر با حداقل دمای 23 درجه و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و روز جمعه (27 شهریور) صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود. و در نقاطی وزش باد با حداقل دمای 23 درجه و حداکثر 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید