افزایش قیمت مواد شوینده ممنوع است


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842358

عزیزلا افضلی گفت: با وجود اینکه پیگیر افزایش 25 درصدی قیمت پودر لباسشویی از سوی وزارتخانه هستیم اما هیچ اطلاعیه رسمی در این زمینه نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; عزیزلا افضلی ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین در اتاق جلسات استانداری با اشاره به 220 واحد تولید مواد شوینده فعال در کشور، اظهار کرد: 80 درصد واحدهای تولیدی شامل 15 واحد بزرگ است که 7 واحد آن مانند تولی است. واحدهای پرس، پاکشوما، پاکنام، فارکوشیمی، فیروز، نماد شیمی در استان قزوین حضور دارند.

وی افزود: سالانه 2 میلیون تن مواد شوینده در کشور تولید می شود که قزوین 60 درصد آن را تامین می کند و همچنین بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی کشور است.

رئیس سازمان «صمت» استان گفت: انجمن واحدهای تولیدی مواد شوینده در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور درخواست افزایش قیمت را داشتند.

ارسال 60 درصد مواد شوینده در کشور از قزوین

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تقاضای روزافزون مردم تصریح کرد: با وجود اینکه درصدد افزایش 25 درصدی قیمت پودر لباسشویی از سوی وزارتخانه هستیم، اما هیچ ابلاغیه رسمی در این زمینه نداریم.

افضلی درباره ثبات قیمت آرد گفت: با توجه به ثبات قیمت آرد، اگر فردی از این سهمیه تخلف کند ابتدا سهمیه وی کاهش می یابد و در صورت تکرار تخلف، مجوز متخلفان باطل می شود.

وی در پایان گفت: اکنون در حال بررسی علت تعطیلی 30 نانوایی در روز جمعه هفته گذشته برای برخورد با تخلفات هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید