مواد شوینده گران می شود/ انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده: در حال حاضر تحمل افزایش قیمت بعد از ماه رمضان را داریم.

مواد شوینده گران می شود/ انجمن تولیدکنندگان مواد شوینده: در حال حاضر تحمل افزایش قیمت بعد از ماه رمضان را داریم.

روز جدید : بختیار علم بیگی رئیس هیئت مدیره انجمن صنعت لباسشویی از افزایش قیمت مواد شوینده بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد. وی گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه داخلی و خارجی و همچنین افزایش دستمزد کارگران طی چند ماه گذشته، تصمیم بر این شد که پس از ماه مبارک رمضان قیمت مواد شوینده افزایش یابد تا برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه شود.

بختیار علم بیعی در گفت و گو با رادیو اقتصاد گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه داخلی و خارجی و همچنین افزایش دستمزدها در ماه های اخیر تصمیم بر این شد که قیمت مواد شوینده پس از ماه مبارک رمضان برای تولیدکنندگان ارزان شود. “اقتصادی را حفظ کنید.

وی درباره تصمیم برای کنترل قیمت مواد شوینده و بهداشتی بیان کرد: دولت باید فکری برای آن بکند. حداقل پتروشیمی هایی که خود تولید مواد اولیه دارند و سودشان کم نیست می توانند این مشکل را حل کنند. در واقع می توان سود آنها را کاهش داد. چرا برخی پتروشیمی ها باید اعلام کنند که تا 150 درصد سود کرده اند؟

وی افزود: در حال حاضر همکاران ما تحمل افزایش قیمت مواد شوینده بعد از ماه مبارک رمضان را دارند. تمام کشورهای اسلامی حتی سعی می کنند در این ماه تخفیف بدهند، بنابراین قیمت ها را تا پایان این ماه مبارک حفظ کردیم.

علم باغی درباره میزان افزایش قیمت ها گفت: تعیین نرخ افزایش به عوامل متعددی بستگی دارد و فعلا قابل تعیین نیست.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت باید محصولات جدید تولید شود، افزود: سازمان استاندارد، سازمان حمایت، سازمان غذا و دارو و کارشناسان انجمن بر کیفیت نظارت دارند. مواد شوینده.

دیدگاهتان را بنویسید