افزایش مصرف کرونری در بخش مراقبت‌های ویژه / هر سرماخوردگی نشان‌دهنده وجود امیکرون است

وی با بیان اینکه شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا مشابه است، گفت: شیوع ویروس امیکرون پنج برابر بیشتر از دلتا است.

معاون درمان بیمارستان بوعلی سینا قزوین گفت: در صورت تشدید این بیماری به ویژه در افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای، خود را به بیماری های ریوی و عروق کرونر نشان می دهد، زیرا علائم اولیه این ویروس بیماری های ویروسی مانند آنفولانزا است. سرد و دلتا.”

صدیقی به میزان بالای انتقال سویه دلتا نسبت به سایر سویه ها اشاره و خاطرنشان کرد: در سویه دلتا اگر دو نفر از هم جدا می شدند، احتمال عفونت وجود داشت، اما در سویه Omicron جدید اگر افراد در یک اتاق یا در یک اتاق بودند. یک فاصله، ممکن است درگیری وجود دارد.

11 بیمار عروق کرونر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند

رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بوعلی سینا قزوین تاکید کرد: با توجه به شیوع سریع ویروس امیکرون؛ رعایت نکات ایمنی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق نوبت سوم واکسن بسیار مهم است.

وی افزود: اکنون پذیرش بیماران عروق کرونر در بیمارستان بوعلی سینا نسبت به دو هفته گذشته که تنها دو بیمار بستری در بخش مراقبت های ویژه داشتیم به 10 تا 11 بیمار در این بخش رسیده است و جا برای یک افزایش دادن.”

معاون بیمارستان کوئیز بوعلی علی سینا با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرپایی در کرون ادامه داد: افزایش تعداد بیماران سرپایی در نهایت منجر به افزایش تعداد بیماران خواهد شد و شاهد افزایش تعداد بیماران خواهیم بود. بیماران. “

سیدیکی بیان کرد: هنوز هیچ مدرکی مبنی بر کم و بیش یکسان بودن تعداد مرگ و میر ناشی از اومیکرون با نوع دلتا وجود ندارد، زیرا این بیماری اخیرا شیوع پیدا کرده است، اما با توجه به شیوع بالای آن، احتمال مرگ و میر کم نخواهد بود.

کیت تست تشخیصی با omicron در قزوین نداریم

رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بوعلی سینا قزوین با اشاره به نحوه تشخیص بیماری امیکرون اذعان داشت: کیت تشخیص اومیکرون در قزوین نداریم و آزمایشات تشخیصی فعلی مانند آزمایش PCR این گزینه و آزمایش را تشخیص نمی دهد. منفی خواهد بود.

وی گفت: اگر فردی علائم آنفولانزا و سرماخوردگی را داشته باشد، اومیکرون می گیرد، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

معاون درمان بیمارستان قزوین بوعلی سینا با بیان اینکه تزریق نوبت سوم واکسن باعث کاهش مرگ و میر می شود، گفت: روش Omicron روشی است که ما را مجبور به تزریق دوز سوم واکسن می کند و تزریق دو دوز واکسن تاثیر چندانی در این امر نخواهد داشت. ویروس. “.

سیدیکی در پایان با اشاره به شیوع روزافزون ویروس امیکرون در کودکان و نوجوانان گفت: موافقان بازگشایی مدارس به عوامل دیگری توجه دارند اما آنچه برای ما اولویت دارد سلامت جامعه است. «فضای مجازی منطقی تر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید