افزایش نظارت بر بازار سرخس/ هرگونه افزایش قیمت غیر از کالاهای اعلامی از سوی دولت تخلف است.


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838990

نوری زاده گفت: از زمان اعلام قیمت های جدید با همکاری تعزیرات، اتاق اصناف، سازمان صمت، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و نهادهای نظارتی و امنیتی، رصد شهرستان سرس را انجام دادیم. بازار.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده سرپرست فرمانداری سرخس در گفت و گو با صبح توس گفت: با توجه به لغو ارز ترجیحی و اعلام دولت سیزدهم مبنی بر افزایش قیمت تعدادی از کالاهای خاص، نظارت دقیق تری بر بازار سرخس خواهیم داشت. . . “

نوری زاده افزود: از زمان اعلام قیمت های جدید با همکاری تعزیرات، اتاق اصناف، اداره صمت، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و نهادهای نظارتی و امنیتی، بازار سرخس را رصد می کنیم. “

وی ادامه داد: یک تن روغن باز با قیمت از پیش تعیین شده در دفتر صمت بین مردم توزیع شد.

سرپرست استان سراس با تاکید بر اینکه هرگونه افزایش قیمت کالاهای غیر از کالاهای اعلامی از سوی دولت قاطعانه بررسی می شود، تصریح کرد: هیچ اتحادیه حق ندارد به بهانه افزایش قیمت کالاهای خاصی را افزایش دهد. برخی کالاها را به حساب مردم واریز کرده است و دلیلی برای افزایش قیمت کالاهای دیگر وجود ندارد.

نوری زاده تاکید کرد: در مورد موجودی کالاهای اساسی، هیچ کمبودی در شهر وجود ندارد و آخرین صف ها صرفاً افرادی است که سعی می کنند کالاها را با قیمت قبلی خریداری کنند و از نظر موجودی کالا مشکلی نداریم. شهر.

وی در پایان تاکید کرد: نظارت بر بازار با کمک ظرفیت بسیج و دستگاه های نظارتی و امنیتی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید