افزایش هزینه تاکسی یاسوج روی میز شورای شهر است


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884235

عبدی دانش مقدم از احتمال افزایش نرخ تاکسی ها و آژانس های درون شهری در این شهر خبر داد و گفت: پیشنهادات به شورای شهر ارائه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، عبدی دانش مقدم با اشاره به درخواست های متعدد رانندگان حمل و نقل درون شهری از سازمان تاکسیرانی برای افزایش قیمت، گفت: تورم و مشکلات اقتصادی همه آحاد جامعه با آن مواجه هستند و رانندگان تاکسی نیز از این امر مستثنی نیستند. ، پیشنهاد افزایش قیمت بلیت در تمامی خطوط شهر یاسوج به شورای شهر ارائه و در این خصوص تصمیم گیری می شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر و حومه یاسوج افزایش خودسرانه کرایه ها را غیرقانونی ارزیابی کرد و گفت: با تاکسی هایی که خودسرانه کرایه ها را افزایش دهند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه شرکت حمل و نقل اسنپ که هیچ متولی در استان ندارد و در کشور اداره می شود، باعث بیکاری و عدم فعالیت تعداد زیادی از آژانس های شهر یاسوج شده و روند کار تاکسی های سطح شهر را نیز مختل می کند، بیان کرد:

دانش مقدم با بیان اینکه رانندگان تاکسی از هیچ گونه مزایای بیمه، لوازم یدکی، روغن خودرو و لاستیک بهره مند نیستند، گفت: همه ما از وضعیت اقتصادی جامعه آگاه هستیم و بدون شک رانندگان تاکسی با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می کنند.

مسئول حوزه مدیریت شهری یاسوج گفت: تا هفته آینده تکلیف افزایش قیمت خطوط شهری مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید