افزایش 100 درصدی اعتبارات استانی در شهرهای صنعتی سیستان و بلوچستان


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889307

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

علیرضا راشکی گفت: اعتبارات استانی تفاهم نامه های ابلاغی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا راشکی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده با این افزایش اعتبارات استانی می توان زیرساخت های خوبی برای شهرستان ها ایجاد کرد و در نواحی صنعتی استان اجرا شد. استان.

وی افزود: سال گذشته اعتبارات استانی تخصیص یافته به این شرکت استانی 197 میلیارد ریال بوده که برای اجرای پروژه های زیربنایی در شهرها و نواحی صنعتی هزینه شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه های آسفالت، محوطه سازی، شبکه برق، جدول گذاری، شبکه گاز، منبع آب بتنی، زیرسازی و نوسازی آسفالت شهرک ها و نواحی صنعتی اشاره کرد. به نام های ایرانشهر، چابهار، هش، زاهدان میرجاوه، زاهدان توشانی، رامشار، سراوان، کنارک، ناگور، پسابندر، دوست محمد، سوران و زابلی.

راشکی یادآور شد: امسال نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، پروژه های تکمیل زیرساختی برای شهرها و نواحی صنعتی سراوان، زاهدان تشکانی، زاهدان میریاوه، زاهدان کامبوزیا، چابهار، ایرانشهر، کنارک، زابل محمد آباد، رامشار، مهرستان، سیب و سوران انجام شد. نصرت آباد، دوست محمد، ادیمی، میرجاوه، نوک آباد، زرآباد و بمپور برای این 430 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان از 3 سطح صورت های بودجه ای برای اجرای زیرساخت های خود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این سه سطح شامل اعتبارات ملی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، اعتبارات استانی که از طریق تفاهم نامه های مبادله ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توزیع می شود و اعتبارات داخلی است. که با واگذاری حقوق کاربری اراضی صنعتی به سرمایه گذاران و کارآفرینان تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید