سیستان و بلوچستان بیشترین اعتبارات را در حوزه فضاهای آموزشی در کشور کسب کرد


ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891216

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اعلام کرد؛

میشم لکزایی گفت: در سایه توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کم برخوردار، بیشترین رقم اعتبار در حوزه فضاهای آموزشی در بین استان های کشور به استان سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میشم لکزایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد رشد وام ها و خطوط امتیازی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی بوده ایم. به گونه ای که بر اساس آن در یک سال اخیر بیشترین میزان اعتبار در بین استان های کشور به سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

لک زایی افزود: شرایط خاص استان سیستان و بلوچستان در حوزه مدرسه سازی و لزوم توسعه بیشتر این شاخص، حمایت و توجه ویژه ستاد و مسئولان کشوری را در این امر می طلبد که می توان به آن توجه ویژه ای داشت. توجه به دولت سیزدهم در مسیر دستیابی به اهداف به خوبی مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از نظر شاخص آماری جمعیت دانش آموزی بالاترین نرخ رشد را در بین استان های کشور دارد و هر ساله بر جمعیت دانش آموزی استان افزوده می شود، گفت: این امر مستلزم تلاش گسترده و همه جانبه است. عقب ماندگی تاریخی در زمینه مدرسه سازی داشته باشیم و فضای آموزشی استاندارد و لازم را برای دانش آموزان فراهم کنیم و با بهره گیری از ظرفیت های درونی و بیرونی سازمانی به ویژه مشارکت خیرین و همراه با توزیع اعتبارات دولتی


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید