افزایش 50 درصدی بودجه بنیاد شهید در سال آینده

ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923178

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش 50 درصدی بودجه این نهاد در سال آینده خبر داد و گفت: نگاه مجلس به نیازهای ایثارگران مثبت خواهد بود و امیدوارم تقویت شود و پیشنهاداتی نیز ارائه کرده ایم. به دولت برای بهبود وضعیت جانبازان.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران از افزایش 50 درصدی بودجه این سازمان در سال آینده خبر داد و گفت: نگاه مجلس به نیازها. شهدا مثبت خواهد شد و امیدوارم تقویت شود.» برای بهبود وضعیت ایثارگران پیشنهادهایی به دولت داده ایم مثلاً در زمینه تسهیلات اشتغال، خوشبختانه امسال توجه ویژه ای به این بخش شد. در تصمیمی که گرفته شد و تقریباً 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بحث خودروهای جانبازان 70 درصد خودروهای جانبازان وارداتی است و برای سایر گروه های ایثارگر نیز حدود 10 درصد خودروهای داخلی با امکانات رفاهی و در حوزه های مربوط به کمک معیشتی است. جامعه تحت پوشش است. امیدوارم در کمیسیون وحدت مجلس به این بخش توجه ویژه شود. در حال حاضر هر کدام از این ارقامی که مطرح می کنیم در صحن مجلس است، بنابراین باید نهایی شود و سپس اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید