افزایش 8 برابری بستری شدن در بیمارستان های عروق کرونر

افزایش 8 برابری بستری شدن در بیمارستان های عروق کرونر

روز جدید : مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ملی علیه تاج، با بیان اینکه در شهرهای سرخ نه تنها رفتن به مدرسه در شهرهای سرخ رنگ ممنوع است، گفت: به نظر من رفت و آمد نیز ممنوع است، دوره های طولانی اپیدمی نیز منجر به افزایش مرگ و میر می شود.

یکی از اعضای کمیته علمی ملی مبارزه با تاج و تخت گفت: نه تنها تحصیل در شهرهای قرمز، بلکه تردد در شهرهای قرمز نیز ممنوع است و این امر منجر به اپیدمی و افزایش مرگ و میر می شود.

مسعود مردانی در خصوص وجود مدارس در برخی از شهرهای قرمز و عدم رعایت پروتکل ها در برخی از این مدارس گفت:

وی افزود: به طور کلی اما در شهرهایی که از نظر طبقه بندی شهرهای قرمز محسوب می شوند به نظر می رسد نه تنها رفتن به مدرسه بلکه جابجایی نیز به نظر من مجاز نیست.

مردانی ادامه داد: لازم به ذکر است که ادامه حضور مدارس در شهرهای قرمز رنگ انتقال ویروس از فردی به فرد دیگر را تسریع کرده و در نتیجه احتمال ابتلا به سویه های جهش یافته این ویروس را افزایش می دهد. همچنین باعث طولانی شدن اپیدمی و افزایش مرگ و میر می شود.

وی با بیان اینکه مدارس شهرهای قرمز باید در قالب آموزش از راه دور به فعالیت خود ادامه دهند، گفت: متأسفانه تعداد بیماران سرپایی افزایش چشمگیری و تعداد بستری ها 8 برابر شده است. مرگ و میر ما نیز در حال افزایش است.

این افراد با بیان اینکه احتمال افزایش تلفات وجود دارد، گفتند: «متاسفانه وضعیت بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است».

آقایان در خصوص نظر کمیته علمی در مورد استفاده از RemedSiver گفتند: در کمیته علمی تجویز RemedSiver را برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری هستند به ویژه بیماران مبتلا به نقص ایمنی یا بیماری صعب العلاج تایید کردیم تا از آن پیشگیری شود. گسترش بیماری ریوی «وخامت وضعیت بیمار باید ظرف سه روز انجام شود.

وی تاکید کرد: بیمه ها باید در مورد پوشش بیمه ای خود اظهار نظر کنند. طبق دستورالعمل کمیته علمی، این دارو در مراحل اولیه بیماری در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب به ویژه در بیماران مبتلا به نقص ایمنی یا بیماری های صعب العلاج به مدت سه روز قابل تجویز است.

دیدگاهتان را بنویسید