افزایش 8 درصدی گاز CNG در منطقه تربت حیدریه


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819153

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه اعلام کرد.

بلندی از افزایش هشت درصدی مصرف گاز طبیعی (CNG) به عنوان سوخت جایگزین در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته مصرف گاز طبیعی به بیش از 104 میلیون متر مکعب رسید که معادل صرفه جویی در مصرف بنزین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; جواد بلندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته 717 میلیون لیتر فرآورده در منطقه توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشت.

وی افزود: بر این اساس مصرف بنزین و نفت و گاز 14 درصد افزایش و مصرف نفت سفید 9، گاز مایع 11 و نفت کوره 67 درصد کاهش داشته است.

بلندی به کسب عناوین برتر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب عنوان برتر منطقه در گروه B مناطق، کسب رتبه اول حمل و نقل فرآورده های نفتی با اجرای 123 درصدی برنامه تامین، کسب مقام اول در حمل و نقل. ناوگان با 99 درصد تانکرهای فعال در بین مناطق 37 ایران، اجرای برنامه صادرات فرآورده های نفتی، ایجاد سامانه مدیریت انرژی و اخذ گواهینامه ISO50001: 2018 و همچنین برگزاری مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات ملی عتبات عالیات. قرآن و نهج البلاغه و اجرای دستورالعمل طرح و شارژ مستمر از دستاوردهای مهم این شرکت می باشد.1400.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه افزود: ارائه خدمات مسافری در نوروز.

بلندی با اشاره به افزایش 5 درصدی مصرف انواع فرآورده های نفتی در سال گذشته و روند افزایش مصرف بنزین در روزهای پایانی سال 1400 و اوایل امسال، گفت: ما از هموطنان خوشمان نیامد.

وی گفت: اکیپ های کنترل و نظارت بر بازدید نوروزی از کانال های عرضه سوخت از 15 اسفندماه سال گذشته به طور مستمر وضعیت جایگاه ها را از نظر کمی و کیفی و خدمات بهداشتی و اجتماعی رصد کرده و از کانال های عرضه سوخت مسافران در سال جاری بازدید کردند. نوروز دوره بازدیدها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه یکی از 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که چهار منطقه شامل 10 شهرستان تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، حف، رشتار، کاشمر را پوشش می دهد. ، هلیل آباد، کوهسره، گناباد و بجستان.

منطقه نفتی همچنین دارای 63 سایت تخصصی و تفریحی، 9 خروجی داخلی، 200 سایت تعاونی روستایی و 32 سایت فعال LNG است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید