افزایش 9 درصدی مصرف گاز CNG در منطقه تربت حیدریه


ساعت: 14:14
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880724

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تربت حیدریه اعلام کرد؛

بلندی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال مصرف گاز طبیعی (CNG) در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشت که از سوی دیگر بیش از 25 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شد. شهرهای تحت پوشش این منطقه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; جواد بلندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 192 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در این منطقه توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در مدت زمان تعیین شده با وجود رشد 15 درصدی مصرف انواع فرآورده های نفتی، سوخت طبق سهمیه تعیین شده در بخش های مختلف مصرف به مصرف کنندگان عرضه و توزیع می شود.

بلندی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری علیرغم افزایش هفت درصدی مصرف در بخش حمل و نقل و صنعت و همچنین افزایش 33 درصدی مصرف در بخش کشاورزی، اما با تلاش همکاران و دست اندرکاران در بخش تامین سوخت، سوخت مورد نیاز کاربران برابر با درخواست های ثبت شده در سامانه می باشد، سدف و سهمیه اختصاص یافته در کارت هوشمند سوخت تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه نیز گفت: همچنین در مدت مذکور مصرف گاز طبیعی (CNG) در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است که از سوی دیگر موجب صرفه جویی در مصرف بیش از 25 میلیون لیتر بنزین در شهرهای تحت پوشش این منطقه شد.

بلندی بخشی از این کاهش مصرف را ناشی از استفاده از دوگانه سوز بر روی خودروهای این شرکت دانست و افزود: تاکنون 2 هزار و 398 خودرو دوگانه سوز بوده که از این تعداد 154 خودرو مربوط به امسال است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال مصرف کوره های نفت 71 درصد کاهش یافت، در حالی که مصرف نفت سفید 3 درصد و مصرف نفت گاز 10 درصد افزایش یافت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل آباد را پوشش می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید