افزودن جزء خانواده در بسیج قرآن/انس به مسابقات قرآن باید در جامعه افزایش یابد


ساعت: 17:24
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884639

مدیر دارالقرآن بسیج کشور با بیان اینکه متأسفانه نتوانسته ایم آنطور که باید برای قرآن و آیات آن در کشور جذابیت ایجاد کنیم، گفت: قطعاً در دارالقرآن عقب ماندگی داریم. بسیج قرآن، اما یک برنامه ویژه که در سند تبلیغاتی بسیج امسال شاهد بودیم، کمپین های سراسر کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمیدرضا لیمویی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: قرآن کریم معجزه است و انتشار آیات قرآن و تلاوت آن در فضای مجازی نور است و جذابیت خاص خود را دارد.

وی خاطرنشان کرد: پخش شدن صدای قاریان و قاریان خوب در فضای مجازی باعث جذابیت آن می شود و در ذیل این تبیین جهادی نیز اتفاق می افتد.

حجت الاسلام لیمویی درباره برنامه ها و اقدامات دارالقرآن بسیج در فضای مجازی گفت: برنامه ها شامل محافل، مسابقه و کمپین هایی است که بیشتر جنبه تبلیغاتی و تبلیغاتی دارد و یک تیم رسانه ای قوی برای آنها کار می کنند تا بتوانیم. برای ورود به فضای مجازی

وی افزود: اخیراً فعالان فضای مجازی بسیج در بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج پای کار آمدند و سعی کردند فضای مجازی را به سمت قرآن سوق دهند.

مدیر دارالقرآن بسیج کشور گفت: با کمک معاونت بسیج در فضای مجازی کمپین ها و هشتگ ها را در فضای مجازی منتشر کردیم که به دیده شدن اقدامات ما در فضای مجازی کمک می کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه نتوانسته ایم آنطور که باید جاذبه ای برای قرآن و آیات آن در کشور ایجاد کنیم، تصریح کرد: قطعاً در دارالقرآن بسیج عقب ماندگی داریم اما ویژه. برنامه ای که در سند تبلیغاتی بسیج شاهد آن بودیم چرا که امسال یک کارزار سراسری است.

حجت الاسلام لیمویی خاطرنشان کرد: این کمپین ها مختص گنجاندن فضای مجازی است و می خواهیم با کمک کمپین ها مفاهیم قرآن را وارد فضای مجازی کنیم.

مدیر دارالقرآن بسیج کیشور در پاسخ به اقدامات دارالقرآن برای نقش آفرینی فرهنگ و تفکر قرآنی در متن خانواده ها، گفت: قرآن کتاب است. زندگی و برای تحصیل و زندگی نازل شد تا بهتر زندگی کنیم و به سعادت برسیم».

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما افزایش انس جامعه و خانواده ها با قرآن است و باید در این زمینه سخت کوش باشیم، گفت: اخیرا در مسابقات قرآن بسیج یک جزء خانواده را اضافه کرده ایم. کشوری که تا به حال در هیچ نهادی انجام نشده است در مسابقات قرآن نبوده است.

حجت الاسلام لیمویی با بیان اینکه این بخش مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت و خانواده ها نیز رضایت داشتند، خاطرنشان کرد: به گونه ای بود که هر یک از پدران، مادران و فرزندان خانواده ها به نحوی در فعالیت های قرآن شرکت کردند. .

وی با بیان اینکه این امر باعث شده خانواده ها یک ماه به سمت قرآن کشیده شوند، گفت: این مسابقات بهانه ای می شود تا قرآن در بین خانواده ها نفوذ کند و اتفاقاتی که انتظار داریم بیفتد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید