افزودن ماشین آلات برف برای آمادگی کلانشهرها / شهرداری در بارندگی های شدید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا سیفی دستیار رسانه ای شهردار تهران در صفحه توئیتر خود از آمادگی کامل مدیریت شهری برای بارش احتمالی برف در پایتخت خبر داد.

دستیار رسانه ای شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی گفت: در آستانه زمستان و آغاز بارش برف 300 دستگاه برف روب تخصصی (کامیون و کامیونت) در مناطق 22 گانه تهران و مراکز حساس به صورت شبانه روزی آماده هستند. خیابان ها، بزرگراه ها و بزرگراه ها. امسال 40 دستگاه به این ماشین آلات اضافه شده است.

14000821000156 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

باید بگویم؛ با توجه به احتمال بارش برف سنگین و زودهنگام در پایتخت که باعث مسدود شدن برخی از معابر به ویژه معابر و شریان های حساس شمال شهر شد و این انسداد معابر از سوی مدیریت شهری در هفته گذشته مشکلات جدی را برای شهروندان ایجاد کرد. آمادگی برای برف روبی در بالاترین سطح ممکن بود.

حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران هفته گذشته با تشدید بارندگی از مناطق مختلف مناطق 1، 3، 4 و 5 تهران بازدید کرد و آمادگی آن مناطق را برای بارش احتمالی برف ارزیابی کرد.

معاون هماهنگ کننده در امور مناطق همچنین از محل برف روبی منطقه 5 تهران بازدید و در جریان جزئیات میزان شن، نمک و محلول های خوشبو کننده در آن محل قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید