شهرداری اراک 13 دستگاه ماشین آلات ساختمانی از هپکو خریداری می کند


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896771

قرارداد خرید 13 نوع ماشین آلات ساختمانی از شرکت هپکو به منظور حمایت از صنعت اراک و رونق کسب و کار این مجموعه منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ جلسه ای با حضور شهردار اراک، مدیرعامل هپکو و مدیران دو مجتمع به منظور نوسازی ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی شهرداری برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد در راستای حمایت از صنعت شهرستان اراک و رونق کسب و کار این مجموعه 13 نوع ماشین آلات ساختمانی از شرکت هپکو خریداری شود و مقرر شد در اسرع وقت قرارداد مربوطه منعقد و این اهمیت محقق شود. تا حد ممکن.

شهردار اراک کریمی در بازدید از هپکو و دیدار با مدیران این شرکت در خرداد ماه سال جاری با بیان اینکه این بازدید روند همکاری و هم افزایی بیشتر را آغاز می کند، گفت: گروه قدرتمند و قابل اعتماد هپکو بر مشکلات فائق می آید. در عرصه‌های مختلف.» حدال، علی الظاهر را رها کرد و در عصر حکومت‌داری جدید و با برنامه‌ریزی‌های جدید مسیر جدیدی را رقم خواهد زد.

وی افزود: شرکت هپکو سال ها در برابر همه سختی ها و مشکلات ایستادگی کرد تا با دیدی نو به مسیر تولید بازگردد و بارقه شادی و امید شکل گرفت و این مجموعه به سال های طلایی خود رسید و در سال 2086 بالغ بر 2700 دستگاه راهسازی تولید کرد. ، برگرد و حتی این رکورد را بزنی و با تلاش زیاد میسر می شود.

شهردار اراک تاکید کرد: با افزایش روحیه کمک، همکاری و هم افزایی در دولت، سازمان تعاون و تعاون روستایی و تمامی مشتریانی که از محصولات هپکو استفاده می کنند، قطعا این شرکت به دوران طلایی و اشتغال، تولید باز خواهد گشت. و خودرضایتی شکوفا خواهد شد و این امر امنیت اجتماعی، روانی و روانی کارکنان هپکو را در پی خواهد داشت.

کریمی همچنین گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای حمایت هر چه بیشتر از کالای ملی و تولیدات بومی و تامین منافع مردم در همکاری دوجانبه از محصولات و محصولات شرکت هپکو برای تجهیزات موتوری شهرداری اراک استفاده خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید