حرکت هپکو به سمت 1000 دستگاه در سال/ اصلاح سیاست اشتباه واردات ماشین آلات ماینینگ مستعمل


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915544

رفیعی بیان کرد: متاسفانه واردات ماشین آلات معدنی مستعمل سیاست اشتباهی در گذشته بوده است و اکثر معادن کوچک و متوسط ​​به دلیل اینکه وضعیت مالی خوبی ندارند به ماشین آلات دست دوم روی می آورند و همه ما نیاز داریم. برای کمک به اصلاح این اشتباه، سیاست».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ علی محمد رفیعی مدیرعامل هلدینگ هپکو در حاشیه بازدید رئیس سازمان استاندارد از هپکو و جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز شاهد فعال بودن تمامی خطوط این شرکت از جمله گریدر و غلتک‌ها و سایر بخش‌ها و با تلاش‌های انجام شده امروز توانسته‌ایم بر دوره رکود نسبی تولید خودرو غلبه کنیم.» تجهیزات را به هپکو تغییر داده‌ایم و در خط مقدم برنامه افزایش تولید قرار داریم.

رفیعی گفت: با تدوین برنامه عملیاتی به سمت تولید 1000 دستگاه در سال خواهیم رفت و در فاز دوم میزان تولید نیز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با رفع تدریجی مشکلات بازار و با همکاری وزارت معادن شاهد افزایش تقاضا برای تولید ماشین آلات هستیم و برنامه جدیدی در قالب همکاری با وزارت معادن تدوین شده است. صندوق توسعه معادن بیش از 3 هزار نوع ماشین معدنی تولید خواهد کرد که در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در راستای مشوق هایی که برای فروش ماشین آلات تولیدی در شرکت هپکو در نظر گرفته شده و در طول طرح عملیاتی تاسیسات با کارمزد 12 درصد، چهار سال اقساط و 6 ماه تنفس در نظر گرفته شده است و این قرارداد به زودی نهایی شود

مدیرعامل هپکو گفت: در این راستا تولید در فاز اول از سال آینده آغاز خواهد شد و امیدواریم هپکو بتواند نقش خود را در فرآوری معادن و رونق معادن به عنوان یکی از منابع ارزی کشور ایفا کند. کشور.

وی ادامه داد: هپکو در زمینه تامین قطعات و تعمیر ماشین آلات نیز فعال است و این وظیفه را در مرحله خدمات پس از فروش همراه با آموزش انجام می دهد.

رفیعی خاطرنشان کرد: متأسفانه واردات ماشین آلات معدنی مستعمل سیاست اشتباهی در گذشته بوده است و اکثر معادن کوچک و متوسط ​​به دلیل اینکه وضعیت مالی خوبی ندارند به ماشین آلات دست دوم روی می آورند و همه ما نیاز داریم. برای کمک به اصلاح این سیاست غلط.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید