هپکو می تواند به توسعه صنعتی کشور کمک کند/ گاهی ماشین آلات وارداتی داشتیم که مجوز نداشتند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رضا مختشمپی پور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز در بازدید از هپکو گفت: هپکو یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور است و آشنایی من با این شرکت به دوران دانشجویی برمی گردد. “

محتشمی پور گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در این مجموعه وجود دارد می توان برای توسعه صنعتی کشور امید زیادی به این واحد صنعتی داشت.

وی با اشاره به اینکه بازدید امروز فرصتی برای آشنایی بیشتر با توانمندی های این مجموعه خواهد بود، ادامه داد: به تعداد زیادی ماشین آلات در کشور نیاز داریم که امیدواریم با کمک مجموعه هایی مانند هپکو پاسخگوی آن باشیم.

معاون امور معادن و فرآوری مواد، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات ماشین آلات گفت: واردات از سال گذشته آغاز شده و امسال طبق مقررات گمرکی و قرارداد با هپکو واردات انجام می شود.

مختشمی پور در خصوص واردات بی رویه نیز گفت: ممکن است در شبکه مدیریت واردات و صادرات خطایی رخ داده باشد که قطعاتی از ماشین آلات وارداتی بدون مجوز داشتیم یا اینکه واردات در آن زمان نباید انجام می شد، البته می تواند بسیار غیرمنتظره باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش ظرفیت کل، واردات افزایش یابد و تولید و وابستگی به واحدهایی مانند هپکو افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید