افشاگری بازیکن پرسپولیس برای برونکو; او فقط به یک دلیل با ما مهربان بود

افشاگری بازیکن پرسپولیس برای برونکو;  او فقط به یک دلیل با ما مهربان بود

محسن ربیحه در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس و تسویه حساب با آن باشگاه پس از چند سال اظهار کرد: خوشبختانه بعد از چند سال با من تماس گرفته شد تا به باشگاه بروم و درخواستم را مطرح کنم. البته احساس می‌کنم با توجه به خصوصی‌سازی باشگاه باید طلب من را می‌پرداختند، همان‌طور که قبل از من مطالبه طلبکاران دیگر بازیکنان را داده بودند. نشان می دهد که کاری در حال انجام است.

وی درباره تجربه سقوط با شهر خودرو به لیگ دسته اول و نحوه هزینه فوتبال برای او در سال گذشته خاطرنشان کرد: متاسفانه از نظر فوتبالی سال خوبی را سپری نکردم. برای من تجربه تلخی بود اما به هر حال تمام شد و دیگر به گذشته فکر نمی کنم. اکنون فقط برای اتفاقات بهتر در آینده تمرین می کنم.

ربیحه در خصوص 4 قهرمانی متوالی با پرسپولیس و حالا سقوط به لیگ دسته اول با شهر خودرو گفت: بعد از 4 قهرمانی متوالی تجربه چنین اتفاقی بسیار سخت بود البته در ابتدای فصل شرایط در باشگاه خوب بود اما بعد از آن باشگاه داری، مدیریت باشگاه، تیم فوتبال مشهد و… با هم به مشکل خوردیم که کار را سخت کرد وگرنه از نظر بازیکنی تیم خوبی داشتیم و همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند وسط فصل چند بازیکن ما را ترک کردند و این مشکلات دست به دست هم داد تا برویم. پایین. به هر حال فوتبال هم مثل زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد اما فصل گذشته تجربه و خاطره خوبی برای من نبود. از طرفی نمی توانید همیشه در اوج باشید و گاهی اتفاقاتی می افتد که نیاز به تلاش بیشتری دارد. فصل گذشته بازیکنان شهر خودرو تلاش کردند اما بقیه شکست خوردند.

وی افزود: 4 سال با پرسپولیس قهرمان شدم و بالاترین شرایط را تجربه کردم و حالا یک سال سقوط را تجربه کردم. تجربه خوبی نبود، اما هر چه بود، تمام شد و اکنون به آینده فکر می کنم.

بازیکن فصل گذشته شهر خودرو گفت: در حال حاضر با مربی بدنم تمرین می کنم تا ببینم در نهایت چه تصمیمی می گیرم.

ربیع خواه در پاسخ به این سوال که آیا احتمال خداحافظی او از فوتبال وجود دارد یا خیر، گفت: به این زودی ها قصد خداحافظی ندارم. بحث در مورد سن یک چیز است، بحث در مورد تناسب اندام و زندگی کاری چیز دیگری است. دیدید که سیدجلال حسینی تا فصل گذشته بهترین بازیکن پرسپولیس بود و حتی امسال هم توانست بازی کند. سن در فوتبال یک عدد است و مهم این است که تا چه زمانی زندگی حرفه ای و تمرینات مناسب داشته باشید، من تا زمانی که بتوانم به فوتبال ادامه می دهم و بازیکن موثری خواهم بود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه روزهای خوبی را با برانکو در آن تیم سپری کرده و اینکه آیا همچنان با او در ارتباط است یا خیر، گفت: با برانکو در ارتباط نیستم. البته برخلاف تصور خیلی ها، ما رابطه ای خارج از فوتبال نداشتیم و رابطه ما محدود به حضور در تمرینات و اردوها بود و من برونکو را آنجا می دیدم. اگر به بازیکنی علاقه داشت فقط به این دلیل بود که آن بازیکن خوب تمرین می کرد. من، بیرانوند، سیدجلال، وحید امیری، محمد انصاری و… نسبتی به برونکو نداشتیم و اگر او برای ما بازی کرد به این دلیل بود که خوب تمرین کردیم. برانکو شخصیت بزرگی دارد و همیشه بدون محدودیت در پرسپولیس کار کرده است. او واقعاً سخت کوش بود و کارهای زیادی انجام داد و بنابراین همیشه با بازیکنانی که خوب و زیاد تمرین می کردند، رابطه خوبی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید