افشاگری جهانبخش از عشق دوران کودکی اش

علیرضا جهانبخش در نشست خبری امشب (پنجشنبه) درباره وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: خوشحالم که اینجا هستم. برای ما به عنوان تیم ملی ایران آمدن به جام جهانی اتفاق بسیار بزرگی است و همیشه سعی کرده ایم با تمام تلاش خود به این رویداد برسیم. در دو دوره قبل شرایط خیلی خوبی داشتیم و در این مسابقات جهانی بازیکنان آماده ای داریم تا بتوانیم تورنمنت خوبی را رقم بزنیم.

افشاگری جهانبخش از عشق دوران کودکی اش

وی ادامه داد: باید از میزبانی قطر تشکر کنم زیرا تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و تمرینات خوبی داشته ایم. بازی دوستانه خوبی که دیروز انجام دادیم، همه این شرایط به آمادگی تیم ملی کمک می کند. تمام تیم آماده است و همه بچه ها قطعا تمام تلاش خود را می کنند تا در این مدت کوتاه تاثیرگذار باشیم و اولین بازی خود را قوی شروع کنیم. امیدوارم بتوانیم آن کیفیت خوبی که در تیم وجود دارد را در مسابقاتمان نشان دهیم تا مردم کشورمان سربلند و خوشحال شوند.

ملی پوش کشورمان در واکنش به تجربه 3 فصل حضورش در فوتبال انگلیس گفت: در 3 فصلی که در فوتبال انگلیس بوده ام تجربیات زیادی کسب کرده ام. من در کنار بازیکنانی بازی کردم که تجربه حضور در تیم ملی انگلیس را داشتند و قطعاً اطلاعات زیادی در مورد ذهنیت و نگاه آنها به فوتبال به دست آوردم. برای من بازی مقابل انگلیس اتفاق بسیار مهمی است اما برای من تفاوت چندانی با سایر بازی ها ندارد. ممکن است برای من شخصاً با آنچه در مورد آنها می دانم متفاوت باشد. در طول سال‌ها، مربیان مختلف زیادی درباره نحوه بازی انگلیس صحبت کرده‌اند و من آن را از نزدیک دیده‌ام و این می‌تواند از نظر روحی به من کمک کند. در مورد این مسائل با بازیکنان و کادر فنی صحبت می کنم. در کل فکر می کنم هر مسابقه برای من یکسان خواهد بود و سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که بسیاری از کارشناسان شانس چندانی برای صعود ایران و تیم های آسیایی ندارند. با این حساب آیا این جرقه انگیزه بیشتری در تیم های آسیایی ایجاد نمی کند؟ وی خاطرنشان کرد: از سال 2012 که به تیم ملی دعوت شدم با تیم های مختلفی بازی کردم و فکر می کنم هر بار که پیشرفت کرده ایم عملکرد تیم های آسیایی بهتر شده است. می توانستیم به جام جهانی 2018 صعود کنیم، جایی که گروه سختی داشتیم. به نظر من فوتبال آسیا در این سال ها پیشرفت خوبی داشته و بازیکنان خوبی در اروپا بازی می کنند. این مشکل می تواند به فوتبال آسیا کمک کند. این طرز تفکر نسبت به تیم های آسیایی می تواند صد در صد انگیزه بیشتری را در بین تیم های آسیایی ایجاد کند و همچنین می تواند ما را به عنوان تیم ملی ایران و بازیکنان را با انگیزه تر کند. امیدوارم تیم های آسیایی به دور بعد صعود کنند. این مشکل می تواند به فوتبال آسیا و بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند کمک کند.

وی در پاسخ به سوال مضحک یک خبرنگار مبنی بر خوشحالی بازیکنان ایران پس از گل زدن و نخواندن سرود ملی ایران گفت: فکر می کنم شما یک روزنامه نگار انگلیسی هستید و فکر می کنم اگر در یک گروه نبودیم این سوال می شد. از من خواسته نشده است، اما اکنون تمام تمرکز من و هم تیمی هایم روی تیم ملی است زیرا ما از کودکی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستیم. ما حاضریم فقط به فوتبال فکر کنیم و تمام هدفمان احترام به پیراهن تیم ملی و انجام هر کاری برای تیم ملی است. ما روزها با یکی از بزرگترین بازی های عمرمان فاصله داریم و روی این بازی تمرکز کرده ایم تا بتوانیم مردم خود را خوشحال کنیم. از خوشحالی بعد از گل پرسیدی که این یک موضوع شخصی است و هر بازیکنی برای خودش شادی متفاوتی دارد. همانطور که گفتم، تمام تمرکز ما این است که یک بازی خوب مقابل انگلیس انجام دهیم و تلاش کنیم تا تمام تلاش خود را برای شادی مردم کشورمان ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید