افشاگری عجیب و احساسی بازیکن پرسپولیس!

هواداران پرسپولیس علاقه خاصی به رامین رضایان داشتند و مشخص بود که جایگزینی این راست پا کار سختی در ترکیب سرخ پوشان خواهد داشت اما دانیال اسماعیلی فر در پایان فصل موفق خود ماجرای احساسی را تعریف کرد.

رضاییان که با وجود عملکرد فنی موفق، برای نیم فصل در لیگ قطر به پرسپولیس بازگشته بود، شرایطی را دنبال کرد که یحیی گل محمدی تمایلی به تمدید قراردادش نشان نداد تا در نهایت راهی سپاهان شود. اما یحیی گل محمدی قبل از انتقال رسمی به سپاهان، راست پای محبوبش را روی میز مذاکره گذاشت و پیراهن شماره 5 را به او داد.

دانیال اسماعیلی فر اگرچه قبل از بازگشت رامین رضایان نیز مورد توجه این تیم و هوادارانش قرار گرفت، اما حضور او پس از رفتن رامین به مذاق بسیاری از هواداران خوش نیامد و در این میان اتفاقات پشت صحنه در فضای مجازی نیز باعث شد او کار سخت تر

رضاییان که در دو دربی اخیر یکی از ستاره های تیمش بوده، سرانجام در پایان یک فصل سخت و پرماجرا، اعتراف عجیبی کرد. او در روزهای حضورش در این تیم گفت که تحت شدیدترین فشارها و هجمه ها قرار گرفت و جوی علیه او در ورزشگاه شکل گرفت که تنها نام 10 بازیکن در سکوها خوانده می شد.

10 بازیکنی که در کمال ناباوری نام دانیال اسماعیلی فر در بین آنها نبود و باعث نفرت او شد. کمتر بازیکنی می توانست چنین فشاری را تحمل کند و دانیال آن را «روزهای تنهایی و خفقان در پرسپولیس» می نامد.

نکته جالب اینکه دانیال از سروش رفیعی تعریف می کند که شرایط سخت آن روزها را به عنوان هم اتاقی برای او آسان و قابل تحمل کرد.

با این حال، دانیال این فصل پر حادثه را با 7 پاس گل و دو گل به پایان رساند تا نشان دهد که سرسختی ذهنی قابل توجهی دارد. او که پیش از این روزهای سختی را در تراکتور و پایان خدمت سربازی خود تجربه کرده بود، از این شرایط طاقت فرسا نیز گذشت و به نظر می رسد با توجه به نمایشی که در لیگ بیست و دوم داشت، فصل آینده برای او شاید بدون آن باشد. و با شرایط بهتری برای پیگیری.

دیدگاهتان را بنویسید