افق/ مصاحبه فرهاد جم با 12 سیاستمدار در گفتگوی چت ویژه برنامه نوروزی


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816340

برنامه جدید شبکه افق با عنوان “گاپونشینی” با اجرای فرهاد جم که نوروز 1401 روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برنامه های گفت و گو همیشه محور اصلی رهبران کانال های تلویزیونی مختلف بوده است، به خصوص در برخی موارد، اما این روند تبدیل به کلیشه ای تکراری و کسل کننده شده است که ممکن است مخاطب محور باشد تا جذاب، اما در نگاه اول، برنامه های کلیشه ای نیز می تواند باشد. با ترفندهای مختلف استفاده می شود. این برنامه به یک برنامه جالب و محبوب تبدیل شده است که این بار در افق اتفاق افتاد.

برنامه گفت و گوی جدید این شبکه با عنوان «گاپونشی» برنامه ای با حضور مقامات دولتی و بلندپایه کشور است اما شاهد گفت و گوی خشک و رسمی با آنها در مورد مسائل سیاسی نخواهیم بود. افق این بار می خواهد نگاهی به زندگی شخصی و خانوادگی 12 سیاستمدار در ایران داشته باشد و حتی پا را فراتر بگذارد و در گفتگوی صمیمانه با آنها به زندگی والدین و خواهر و برادرشان بپردازد.

از دیگر ویژگی های این برنامه حضور چندین ساله فرهاد جم بازیگر و مجری سرشناس تلویزیون است. جم به عنوان مجری خبر، تجربیات مختلفی را این بار با کارمندان گذشته و حال به اشتراک می گذارد.

به گفته مجید اسکندری، تهیه کننده این برنامه، دلیل انتخاب فرهاد جم این است که گروه سازنده به دنبال مجری توانمندی هستند که هم تجربه خوب و هم تجربه موفقی داشته باشد و هم از سلبریتی هایی باشد که مردم به او پاسخ مثبت می دهند.

اسکندری درباره ساختار جلسه نیز می گوید: این برنامه دارای سه قسمت اصلی می باشد که شامل گفتگوی کاملا شخصی با مهمان، با محوریت حال و هوای او، قسمت دوم مسائل خانوادگی و قسمت سوم تا حدودی مهمان کاری است. و مسائل اجرایی؛ و نتیجه اینکه هیچ یک از این سه قسمت، به خصوص قسمت آخر گفتگو، چالش برانگیز نیست و بیشتر از همه شاهد یک دورهمی صمیمی خواهیم بود.

سه عنصر بین برنامه وجود دارد. نمودار حرکت یک دقیقه ای برای معرفی مهمان.

تهیه کننده این گزارش گفت: این برنامه در 12 قسمت هر قسمت 55 دقیقه ای تولید شده و مهمانان آن از نمایندگان قبلی و فعلی مجلس، وزرا و شخصیت های لشکری ​​کشور هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید