پخش برنامه مردمانه از شبکه افق

ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804552

ویژه برنامه تلویزیونی «مردمانه» به مناسبت دهه فجر در برنامه شبکه افق قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، آنچه امروز برای مردم کشورمان و همه دوستداران این مکتب مقدس از همه مهمتر است، توانمندی هایی است که انقلاب اسلامی با خاستگاه ملی خود توانست به آن دست یابد که خود باعث ایجاد امید می شود. در بین طبقات جامعه متفاوت می شود.

به همین منظور شبکه افق سیما برنامه ای پرمخاطب در ایام دهه فجر ساخت تا گوشه ای از پیشرفت های کشور عزیزمان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی را به اختصار بیان کند. این برنامه به تهیه کنندگی میثم ریاحی و سردبیری کاظم کوکرم تولید شد.

میثم ریاحی تهیه کننده مردامانه درباره هدف از تولید این محتوای تلویزیونی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود برای تبیین گام دوم انقلاب به نکات مهمی اشاره کردند و این نکات زمینه ساز تولید مردامانه شد. در برنامه پرمخاطب به گفت و گو با نزدیکانی می رویم که جایگاه ویژه ای در روند حل مشکلات روابط خود دارند و هر کدام در شرایط جهاد اقتصادی مشکلات کشور را در عرصه های مختلف حل کرده اند.

وی افزود: حوزه های منتخب این 10 برنامه که برای پخش از شبکه افق سیما و پخش در دهه فجر انقلاب اسلامی تهیه و تولید می شود عبارتند از: انرژی های تجدیدپذیر، نان نان در انرژی هسته ای، کشاورزی، مهندسی پزشکی. ، صنعت تجهیزات تونل درمان ناباروری، فناوری نانو، هوش مصنوعی و گروه های جهادی مردمی و… در این برنامه سعی داریم طی گفتگوهای صمیمی این ایده را بیان کنیم که با تلاش و دانش و اعتماد بتوانیم با ورود مردم و نخبگان بر همه مشکلات کشور فائق آییم.

ریاحی درباره جزئیات برنامه تاکید می کند: در هر برنامه یک خبرنگار از حوزه مربوطه به بیان اهمیت و ضرورت پرداختن به مشکل می پردازد و اطلاعاتی در این باره ارائه می کند. سپس مهمان برنامه به فرش قرمز برنامه دعوت می شود و طی گفتگوی صمیمانه با مهمان مستند فعالیت میهمان به تصویر کشیده می شود. پایان هر برنامه ویدئویی با محوریت ایران و با حضور خوانندگان جوان پایان برنامه است. همه مهمانان حاضر در برنامه هر کدام در حوزه ای که در آن فعالیت می کردند با اتکا به توان خود و بدون کوچکترین حمایت و حمایت دولتی، موانع بزرگی را بر سر راه کشور برداشتند.

وی در خصوص اهمیت ساخت چنین تولیداتی گفت: کوچکترین رسالت این برنامه ایجاد امید برای حل مشکلات کشور به ویژه برای مخاطبان جوان و نخبه است چرا که با شنیدن مسیر موفق مهمانان می توان به موفقیت های آینده امیدوار بود پیشرفت “امیدوارم این گونه برنامه ها که فرش قرمز خود را برای نخبگان کشور پهن کرده تداوم داشته باشد و مخاطبان با آشنایی با این نزدیکان مسیر روشنی را برای آینده آنها ترسیم کنند و شعار را عملی کنیم” “.

علاقه مندان می توانند هر شب ساعت 21 به تماشای این برنامه بنشینند و روز بعد ساعت 13:30 از شبکه افق تکرار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید