سلبریتی های مختلف در شبکه افق


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815839

ویژه برنامه «گناه هشتم» با اجرای صابر خراسانی و حسین رفیعی و با محوریت چهره های قهرمان اما ناشناخته در شب سال نو از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در سال های اخیر حضور کمتر سلبریتی ها به جای سلبریتی ها در برنامه های تلویزیونی رونق گرفته و شبکه های مختلف برنامه هایی با حضور این افراد روی آنتن می برند.

«فصل هشتم» از آن دست برنامه هایی است که سال گذشته با اجرای صابر خراسانی و مرحوم علی سلیمانی در عید نوروز روی آنتن رفت و توانست یکی از 6 برنامه پرمخاطب سیما باشد. این برنامه امسال در پنج قسمت با فضایی متفاوت به صورت زنده پخش می شود و حسین رفیعی جایگزین سلیمانی شد که امسال بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

فصل هشتم چهار شب گذشته امسال از ساعت 21 تا 24 پخش می شود و ویژه برنامه تحویل سال از ظهر یکشنبه 29 اسفندماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

هر برنامه شامل چندین موضوع مختلف و چندین مهمان است که هر کدام داستان و قصه گوی خاص خود را دارند که می تواند برای مخاطب جذاب، آموزنده و البته هیجان انگیز باشد، زیرا آنها سلبریتی به سبک سلبریتی های معمولی نیستند، بلکه شخصیت هایی هستند. گمنام در میان ما و شاید قبلاً آنها را دیده باشیم، اما حالا با نمایی متفاوت از افوگ، دوباره پای آنها نشسته ایم. بخشی از این برنامه به گفتگو با خانواده شهدا اختصاص دارد.

اجرای این برنامه بر عهده صابر خراسانی و حسین رفیعی است که پیش از این تجربه موفقی از حضور مشترک در برنامه «به عشق محمد» را داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید