مسئولان مسجد مقابل دوربین شبکه افق نشستند


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819654

مجموعه مستند «خادمین فیروزه ای» با موضوع سبک زندگی مسجدی از شبکه افق سیما منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجموعه مستند «خادمین فیروزه» به تهیه کنندگی و کارگردانی یزدان داست تولید و در ماه مبارک رمضان پخش شد.

این مجموعه مستند سعی دارد با گفتگو با کارکنان مساجد، جایگاه این پایگاه عظیم و همچنین نحوه زندگی مسجد را به عموم مردم نشان دهد.

یزدان تهیه کننده این مجموعه مستند گفت: من به عنوان کارگردان یک مستند اجتماعی از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستم و به این موضوع پرداختم که سبک زندگی مسجد و آموزش مسجد در بین مردم کم شده است. مردم. «مسجد از دیرباز مهمترین پایگاه مسلمانان بوده است، اما امروز تنها یک مراسم دعا و عزاداری باقی مانده است.

وی افزود: امروز سبک زندگی اسلامی در بین مردم بسیار کم رنگ شده است و متأسفانه خادمان مسجد افراد سابق نیستند به شرطی که کار زیادی داشته باشند. به همین منظور سعی کردیم مساجدی را که هنوز هم به همان سبک قدیمی کار می کنند به تصویر بکشیم و با کمک همین مردم و خانواده هایشان، شیوه زندگی مسجد را به مردم نشان دهیم.

علاقه مندان می توانند این مجموعه مستند را تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه در ساعت 20:00 و تکرار آن در ساعت های 6:30 و 12:00 تماشا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید