عید شبکه افق به مخاطبان نوروزی 1401


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814060

شبکه افق سیما با مجموعه ای از تولیدات مختلف در تعطیلات نوروز مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تولید و پخش برنامه های مختلف در ایام تعطیلات برای مخاطبان یک شبکه تلویزیونی بسیار حائز اهمیت است. شبکه افق سیما نیز برنامه های مختلفی را برای جلب توجه به این رسالت مهم ساخته است تا بتواند در ایام نوروز در سرگرمی مخاطبان رسانه ملی ایفای نقش کند.

برنامه های شبکه افق در مجموعه ای از فیلم ها، سریال ها، مستندها و برنامه های تلویزیونی به شرح زیر تهیه و در اختیار عموم قرار گرفته است.

مسابقه مستند

این سریال به تهیه کنندگی حسن آهندپور و طراحی و کارگردانی صابر اللهدادیان با موضوعات اجتماعی و چالش های شهری به اقشار مختلف به ویژه قشر ضعیف جامعه می پردازد. تولید و ضبط این مجموعه که از چند ماه پیش آغاز شده، در نقاط مختلف شهر و استان تهران ادامه دارد.

شرکت کنندگان در این مسابقه که از طریق دعوت عمومی و مصاحبه حضوری از اقشار متوسط ​​انتخاب شده اند، در مکالمات تلفنی سیاوش طهمورث به عنوان مجری مسابقه با چالش ها و ماموریت های ویژه ای روبرو هستند.

هاشور

«هاشور» تلفیقی از برنامه طنز و سرگرمی شبکه افق است که سری جدید آن در ایام نوروز پخش می شود. این برنامه در مقالات مختلف و به تهیه کنندگی سید احمد مصطفوی تولید شده است.

این برنامه با استفاده از نمایش های طنز، گفتگو با موضوعات و کارشناسان و همچنین عناصر متنوع و جذاب با مهمانان برنامه به مشکلات و دغدغه های مردم به اشکال مختلف می پردازد. موضوع هر قسمت از برنامه یکی از دغدغه های مردم است; از کنکور گرفته تا کم آبی در تابستان و هر موضوعی که انسان را به هیجان می آورد در هاشور به آن پرداخته می شود.

گناه هشتم

هشتمین برنامه شان نام اثر ویژه شبکه افق سیما است که از بیست و پنجم تا بیست و نهم سال جاری تحویل مهمان خانه مخاطبان می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی صابر خراسانی و حسین رفیعی و با دعوت از هنرمندان، چهره های ورزشی و اجتماعی اثری ویژه خواهد بود که دل و ذهن مخاطبان شبکه را تسخیر می کند.

نبرد برای زندگی

سری جدید مجموعه مستند «نبرد برای زندگی» قرار است در ایام نوروز از شبکه افق پخش شود. این سریال برای افرادی است که کار سختی دارند و در کشورهای کم درآمد برای بقا تلاش می کنند.

چت کنید

این برنامه به تهیه کنندگی مجید اسکندری و کارگردانی علی حنپور برگرفته از گفت و گو و گفتگوی صمیمی با مسئولان و سیاستمداران کشور است.

این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد جم بخش های دیگری چون جدول ترافیک و گزارش مردمی دارد و در 13 روز ابتدایی سال جدید مهمان خانه مردم خواهد بود.

علاوه بر برنامه های ذکر شده، مجموعه ای از فیلم ها و سریال های جدید که برای اولین بار از رسانه ملی پخش می شود، در جدول پخش برنامه های نوروزی شبکه افق سیما قرار گرفته و در اختیار عموم قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید