جعل عنوان پوستر همایش عفاف و حجاب قزوین/ مخاطبان شبکه های اجتماعی باید برای افزایش سواد رسانه ای تلاش کنند.


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884093

چندی پیش همایشی با عنوان عفاف و چالش های جدید در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد و اکنون عده ای با دستکاری و انتشار پوسترهای جعلی در فضای مجازی مخاطبان شبکه های اجتماعی را گمراه کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، چندی پیش در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین همایشی با عنوان «عفاف و چالش های جدید» برگزار شد که برخی با دستکاری و پخش پوسترهای جعلی در فضای مجازی مخاطبان را به اشتباه انداختند.

جریان مغرضانه و متخاصم با جعل عنوان پوستر اصلی این همایش، عنوان این نشست علمی را از «عفاف و چالش های جدید» به «بررسی فقهی قرارداد موقت مستاجر با مالک در ازای مبلغ اجاره» تغییر داد. و به طور گسترده در فضای مجازی بازنشر می کنند.




4e927a2f 9505 4471 8f02 2b8f49e681f4 خبر خاکستری

در پی این اقدام روابط عمومی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با صدور بیانیه ای تصویر جعلی منتشر شده را تکذیب کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«نام خدا
در 31 تیر 1401 به مناسبت هفته عفاف و حجاب نشست علمی با عنوان «عفاف و چالش های جدید» در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد. متاسفانه تصویر پوستر اطلاع رسانی رویداد توسط شخص یا افراد مغرض دستکاری و جعل شده و با عنوان جعلی و نادرست در فضای مجازی قرار داده شده است. ضمن تکذیب تصویر جعلی جهت آموزش عموم، تصویر اصلی مجددا منتشر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید